#4 Projektoren er købt og jeg får den sikkert i næste uge :)
Højttalerne bliver et langvarigt projekt over et par år, regner jeg med. Centerhøjtaleren er første trin og vil regne med sub'en til efteråret eller næste år. Spørgsmålet er stadig, hvad man skal bevæge sig ud i omkring HD afspillere. Der er jeg for nuværende, spejlblank!!! :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Uha uha. Hvilken projektor? Forventer selv projektor indenfor de næste to uger. Den er bestilt. 1 stk. Panasonic PT-AE1000. Glæder mig som et lille barn. :D
Personligt hopper jeg ud i Toshiba XE1 som HD-DVD afspiller og så, til at starte med, PS3 som Blu-Ray afspiller. Der er jo ikke så vanvittig mange afspillere at vælge imellem, og min tålmodighed er ophørt. Jeg vil have HD nu!! :)
Tillykke med den, lucky bastard!! ;) Hvad måtte du slippe for den? Og hvor har du købt den? Fortæl endelig om hvordan den performer, når du når så langt!
Ang. formatkrigen så har jeg ikke tid til at vente på en vinder, så jeg helgarderer mig. :)
#8 Tak! Jeg lod min Z4'er indgå i en handel med en ven, som med lidt "fikumdik" fik den ned i 35K. Har bestilt den hos Best-Seat i Rødovre, som altid leverer super service.
Forstår dig godt! Det er svært at lade være :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Okay. Det er jo en ret god pris. Jeg har også kun gode oplevelser med Best Seat. Det er altid godt at have en god forhandler i ryggen, hvis det går galt. Personligt har jeg købt min AE1000 hos en forhandler i Tyskland til 3499,- EUR. Håber ikke at der er nogen problemer med den, men med en besparelse på mindst 1000 EUR i forhold til andre forhandlere, er jeg dog villig til at løbe risikoen med en mindre god forhandler.
#1 filmz-Bruce 17 år siden
#2 pulse83 17 år siden
#3 filmz-Bruce 17 år siden
Jeg vil langsomt skifte højttalerne ud til denne serie. Næste bliver B&W ASW 600 sub'en.
#4 pulse83 17 år siden
Har man råd til at opgradere højttalere og samtidig købe projektor eller er det sat på "hold"? ;)
#5 filmz-Bruce 17 år siden
Højttalerne bliver et langvarigt projekt over et par år, regner jeg med. Centerhøjtaleren er første trin og vil regne med sub'en til efteråret eller næste år. Spørgsmålet er stadig, hvad man skal bevæge sig ud i omkring HD afspillere. Der er jeg for nuværende, spejlblank!!! :(
#6 pulse83 17 år siden
Personligt hopper jeg ud i Toshiba XE1 som HD-DVD afspiller og så, til at starte med, PS3 som Blu-Ray afspiller. Der er jo ikke så vanvittig mange afspillere at vælge imellem, og min tålmodighed er ophørt. Jeg vil have HD nu!! :)
#7 filmz-Bruce 17 år siden
Tillykke med den! Den bliver du glad for. Især efter den lille opdatering Panasonic fik lavet.
Toshiba afspilleren er den klart bedste HD afspiller nu! Så undlader jeg at komme med mit syn på formatkrigen :)
#8 pulse83 17 år siden
Ang. formatkrigen så har jeg ikke tid til at vente på en vinder, så jeg helgarderer mig. :)
#9 filmz-Bruce 17 år siden
Forstår dig godt! Det er svært at lade være :)
#10 pulse83 17 år siden