Så lige denne headsup i avisen igår men glemte at slå det op og skrive det:
På mandag d.15. september bliver der solgt stole fra den store sal i Kinopalæet.
"Her har du mulighed for at købe de kun 7 år gamle stole fra Kinopalæet i Lyngby. Sal 1 bliver udbudt til salg mandag d. 15. september hele dagen. Stolene kan kun reserveres ved "først til mølle" princippet her på siden eller ved at ringe på Tlf. 44 48 97 00."
Er min kæreste så en kone? Jeg ville nemlig have biograf-stole, men han mente at stresless stolene var en bedre og mere behagelig løsning. Så det ender det nok med, men vi skal nok lige have et hus først, har ikke rigtig plads til hjemmebio i vores lille lejlighed :)
#1 McPeter 16 år siden
På mandag d.15. september bliver der solgt stole fra den store sal i Kinopalæet.
"Her har du mulighed for at købe de kun 7 år gamle stole fra Kinopalæet i Lyngby. Sal 1 bliver udbudt til salg mandag d. 15. september hele dagen. Stolene kan kun reserveres ved "først til mølle" princippet her på siden eller ved at ringe på Tlf. 44 48 97 00."
Biografstole fra Kinopalæet Lyngby 2 stk.
Pris: DKK 1.300,00 (EUR 172,19)
Biografstole fra Kinopalæet Lyngby 3 stk.
Pris: DKK 1.750,00 (EUR 231,79)
Se her:
http://biograf-stole.dk/group.asp?group=53&sub...
Ville ønske jeg havde plads til det. :-( Men måske er der nogle af jer feinsmeckere der kan bruge tilbudet? :-)
/Peter
#2 Kalle Ferm 16 år siden
Well... desuden kan man jo ikke slænge sig så meget, som man kan i en sofa.
#3 McPeter 16 år siden
Men nej - det er nok også mest det der afholder mig fra at bytte sofaen ud hehe
#4 Kalle Ferm 16 år siden
#5 filmz-Kadann 16 år siden
Så sparker man da bare konen ud. Der må jo være en grænse et eller andet sted. ;)
#6 McPeter 16 år siden
#7 Kalle Ferm 16 år siden
#8 filmz-Bruce 16 år siden
Her er WAF
#9 tiany 16 år siden
#10 filmz-Kadann 16 år siden
Hehe.. :)
Mand, de møbler er fede.