Hej. Da jeg skal flytte sammen med kæresten er jeg desværre kommet i den ærgerlige situation at jeg må sælge mine biografstole - kæresten synes tilsyneladende det er bedre med en sofa :-)
De er købt for et års tid siden af en bekendt som har haft dem stående i en del år hvor de ikke blevet brugt. Det er faktisk kun det sidste års tid de er blevet brugt. Standen er rigtig pæn, de er ikke synderligt slidt.
Stolene er nummereret fra 1-4. Stolene kan monteres på en plade eller lignende. Jeg har brugt nogle hjemmelavede fødder som har virket rigtig godt indtil nu.
Stolene findes i Esbjerg. BILLEDE Flere billeder kan selvfølgelig tages hvis det er.
Prisen er 2200,- Skriv en e-mail eller ring hvis det har interesse. [email protected] 29 89 76 64
#1 filmz-Alex Sønderby 16 år siden
Da jeg skal flytte sammen med kæresten er jeg desværre kommet i den ærgerlige situation at jeg må sælge mine biografstole - kæresten synes tilsyneladende det er bedre med en sofa :-)
De er købt for et års tid siden af en bekendt som har haft dem stående i en del år hvor de ikke blevet brugt. Det er faktisk kun det sidste års tid de er blevet brugt.
Standen er rigtig pæn, de er ikke synderligt slidt.
Stolene er nummereret fra 1-4.
Stolene kan monteres på en plade eller lignende. Jeg har brugt nogle hjemmelavede fødder som har virket rigtig godt indtil nu.
Stolene findes i Esbjerg.
BILLEDE
Flere billeder kan selvfølgelig tages hvis det er.
Prisen er 2200,-
Skriv en e-mail eller ring hvis det har interesse.
[email protected]
29 89 76 64
#2 PredatorX 16 år siden
#3 filmz-Alex Sønderby 16 år siden