Babylon A.D. Death Proof Death Sentence Drag me to hell Hellboy II The Golden Army Journey to the Centre of the Earth (inkl. 2 x 3Dbriller u. dk tekst) Max Payne Michael Jackson: This is It Mirrors Monster House Operation Valkyrie Silent Hill (u. dk tekst) Star Trek (2009) Street Kings Sweeney Todd The Incredible Hulk (2008 udgaven med Edward Norton) The Imaginarium of Doctor Parnassus Wanted Watchmen xXx (Den originale med Vin Diesel)
Samlet pris: 1850,- kr (uden porto) Svarer til 88,- kr stykket.
ALLE er i perfekt stand, og du finder ikke en eneste ridse, da jeg er meget omhyggelig med mine ting.
haha! Filmz er ikke nogen auktions side :-) Jeg tror du får det svært (faktisk umuligt) at sælge det samlet, da du næppe finder én person der kan lide alle titlerne på listen. Måske, hvis du går ned i 500 kr seddel :-) Ellers kan du bare henvende dig til din lokale blockbuster og få en pris på filmene i byttebørsen, men det bliver næppe meget.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
#1 m!kkel 14 år siden
ALLE med dk tekst, med mindre andet er beskrevet.
21 Blu-ray film i alt.
Babylon A.D.
Death Proof
Death Sentence
Drag me to hell
Hellboy II The Golden Army
Journey to the Centre of the Earth (inkl. 2 x 3Dbriller u. dk tekst)
Max Payne
Michael Jackson: This is It
Mirrors
Monster House
Operation Valkyrie
Silent Hill (u. dk tekst)
Star Trek (2009)
Street Kings
Sweeney Todd
The Incredible Hulk (2008 udgaven med Edward Norton)
The Imaginarium of Doctor Parnassus
Wanted
Watchmen
xXx (Den originale med Vin Diesel)
Samlet pris: 1850,- kr (uden porto)
Svarer til 88,- kr stykket.
ALLE er i perfekt stand, og du finder ikke en eneste ridse, da jeg er meget omhyggelig med mine ting.
Kan afhentes i Albertslund.
#2 m!kkel 14 år siden
#3 filmz-ab 14 år siden
#4 m!kkel 14 år siden
#5 m!kkel 14 år siden
1700 kr inkl porto !
#6 filmz-ab 14 år siden
#7 m!kkel 14 år siden
Dog heller ikke erindre at jeg har sat det op som en auktion.
Men selvfølgelig, hvis du har nogle skruer løs er det vel iorden du skriver som du gør.
#8 filmz-ab 14 år siden
#9 filmz-Utyske 14 år siden
Så skal du forsøge dba.dk eller qxl.dk, men du skal nok ikke regne med at du får den ønskede pris for dem, selvom de er med danske undertekster.
#10 m!kkel 14 år siden