Blu-ray: Hysteria (danske undertekster) Iron Sky (engelske undertekster) Last Sentinal, The (engelske undertekster) Music Never Stopped, The (danske undertekster) Shame (danske undertekster)
Dvd: 12 Angry Men (region 2 - danske undertekster) Eddie Murphy: Raw (region 1 - ingen undertekster) Eddie Murphy: Delirious (region 1 - engelske undertekster) Frantic (region 2 - danske undertekster) Panic Room (region 2 - engelske undertekster) Rear Window (region 2 - danske undertekster)
Alizée En Concert (regionsfri) t.A.T.u. - Screaming For More (regionsfri)
Kevin Smith: An Evening with Kevin Smith (region 2 - engelske undertekster) Kevin Smith: An Evening with Kevin Smith 2 - Evening Harder (med autograf) (region 1 - engelske undertekster) Kevin Smith: Sold Out: A Threevening with Kevin Smith (region 1 - engelske undertekster) Kevin Smith: Too Fat for 40 (region 1 - engelske undertekster)
Skal afhentes på min adresse i Taastrup (Københavnsområdet) eller på mit arbejde på Østerbro. De kan dog kun afhentes i morgen og fredag på mit job, da jeg går på ferie i tre uger.
Jeg har ingen faste priser, men er ret realistisk mht. priser, så sig frem, hvis noget frister. :)
Bliver simpelthen nødt til at spørge...t.A.T.u.? :)
Rigtige mænd lytter til russisk popmusik, sådan ligger landet. ;)
davenport (5) skrev:
Glæder du dig ikke til sommerfesten nu, Bruno??? :D
Haha, jeg er passeret de 12 år, hvor visse former for musik var pinligt. Jeg har også en cd med David Hasselhoff i min samling, den vil jeg dog gerne indrømme, blev købt som en joke. :)
#1 Slettet Bruger [862038351] 11 år siden
Hysteria (danske undertekster)
Iron Sky (engelske undertekster)
Last Sentinal, The (engelske undertekster)
Music Never Stopped, The (danske undertekster)
Shame (danske undertekster)
Dvd:
12 Angry Men (region 2 - danske undertekster)
Eddie Murphy: Raw (region 1 - ingen undertekster)
Eddie Murphy: Delirious (region 1 - engelske undertekster)
Frantic (region 2 - danske undertekster)
Panic Room (region 2 - engelske undertekster)
Rear Window (region 2 - danske undertekster)
Alizée En Concert (regionsfri)
t.A.T.u. - Screaming For More (regionsfri)
Kevin Smith: An Evening with Kevin Smith (region 2 - engelske undertekster)
Kevin Smith: An Evening with Kevin Smith 2 - Evening Harder (med autograf) (region 1 - engelske undertekster)
Kevin Smith: Sold Out: A Threevening with Kevin Smith (region 1 - engelske undertekster)
Kevin Smith: Too Fat for 40 (region 1 - engelske undertekster)
Skal afhentes på min adresse i Taastrup (Københavnsområdet) eller på mit arbejde på Østerbro. De kan dog kun afhentes i morgen og fredag på mit job, da jeg går på ferie i tre uger.
Jeg har ingen faste priser, men er ret realistisk mht. priser, så sig frem, hvis noget frister. :)
#2 McPeter 11 år siden
#3 Slettet Bruger [862038351] 11 år siden
#4 Skeloboy 11 år siden
#5 davenport 11 år siden
#6 Slettet Bruger [862038351] 11 år siden
Rigtige mænd lytter til russisk popmusik, sådan ligger landet. ;)
Haha, jeg er passeret de 12 år, hvor visse former for musik var pinligt. Jeg har også en cd med David Hasselhoff i min samling, den vil jeg dog gerne indrømme, blev købt som en joke. :)
#7 HelmerJ 11 år siden
#8 Slettet Bruger [862038351] 11 år siden
#9 Slettet Bruger [862038351] 11 år siden
#10 the_paki_don 11 år siden