Gravatar

#1 DarkCrow 21 år siden

Buffy Season 1 + 2 + 3 + 4 + 5 Boxe i reg. 2 sælges. Helt nye, kun pakket ud men ikke afspillet

Andre film til salg

Reg. 2 film:
Boiler Room (Eng), Can't Hardly Wait (NB. svensk cover), Coyote Ugly (Uåbnet), Cruel Intentions 1 (Eng.) + 2 (Uåbnet), Emperors New Groove, Lord Of The Rings - The Fellowship.., (Eng, incl. nøglering), Natural Born Killers, Directors Cut, Replacement Killers, Snake Eyes (Uåbnet), Speed (2 Disc, DTS), Starship Troopers, Strange Days (Uåbnet), The Bone Collector, Titan A.E.

Reg. 1 film:
Family Values Tour 98 (Korn, Limp Bizkit...), Resident Evil Special Edition (Uåbnet), The Osbournes - Complete Season 1 Uncensored,(Uåbnet)

-------------------------------------------------------
Video:
Angel Season 1 + 2 + 3, 6 Boxes a 3 bånd, i alt 18 bånd som alle kun har været afspillet 1 gang (VHS)

Toy Story 1 (Engelsk, VHS)

-------------------------------------------------------

Er der noget der har interesse som smid en mail på: [email protected] med et evt. bud
Gravatar

#2 filmz-cybercow22 21 år siden

Jeg byder 120 kr incl. porto for Strange days og Titan A.E.
Gravatar

#3 Morbid 21 år siden

Skal vi ikke holde budene herinde ? Det er en del nemmere at overskue, når det virker som en auktion.

Opening bit på alle dine Buffy boxe: 250kr per styk + porto
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#4 DarkCrow 21 år siden

Måske var det dårligt formuleret.. jeg ønsker egentligt ikke bud herinde, mere en evt. pris på de film man ville være interesseret i. Ellers ville jeg jo have sat dem på QXL.dk
Så send hellere en mail eller evt en besked til min inbox her på filmz.
Gravatar

#5 filmz-simonmou 21 år siden

hvad skal du have for "Natural born killers"?
----------------------
Skål kammerat!!
----------------------
Gravatar

#6 filmz-che 21 år siden

Ikke for at ødelægge darkcrows salgs muligheder... Men du kan få NBK directors cut i føtex til en flad 50'er... Det er godt nok en on air... Men alligevel...
This is an ex-parrot

Skriv ny kommentar: