Der mangler en masse af de mere brede titler: LoTR, BttF, Indiana Jones osv. osv. - jeg er ikke så god til at få købt den slags, fordi jeg altid falder over et eller andet, som jeg ikke har set før, i stedet for.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
L'Avventura, The Mirror, Stalker, Barry Lyndon, 2001, Andrei Rublev, Ordet, Sunrise, Dead Man osv... Det er jo næsten alle af mine favorit-film plus et hav af runner-ups.
Ganske simpelt den bedste samling jeg har set herinde indtil videre, ingen tvivl om det. Håber selv, at jeg får råd til en så massiv samling af Criterion udgivelser en dag.
Enorm respekt herfra!
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Stort set alt. Det er en 2-diskudgave med masser af extras og en splinterny overførsel. Den amerikanske er desuden uklippet. Den danske er klippet nogle sekunder. Til gengæld har den danske undertekster, og den står stadigvæk bedre end den gamle, amerikanske dvd fra Universal.
For en flad 50'er, så er den danske et fint køb, hvis man bare lige vil se, hvad al balladen handler om og ikke har lyst til at slippe de ca. 230kr, som Criterion-udgaven løber op i.
#1 filmz-Le Samouraï 21 år siden
Videodrome - R2 (Universal) - David Cronenberg - 4:3 letterbox, DD2.0, DK undertekster - 70kr
Wild at Heart - R2 (Universal) - David Lynch - 16:9, DD5.1, DK undertekster - 75kr
Days og Being Wild - R3 (Megastar) - Wong Kar-Wai - 16:9, DD5.1, engelske undertekster - 50kr
Happy Together - R1 (Kino) - Wong Kar-Wai - 4:3 letterbox, DD2.0, engelske undertekster - 115kr
Fallen Angels - R1 (Kino) - Wong Kar-Wai - 4:3 letterbox, DD2.0, engelske undertekster - 115kr
Alt er velholdt. Send en PM for køb.
Køb ved forudbetaling på bankkonto. Alle priser inkluderer forsendelse. Træk 15kr fra alle priser ved personlig afhentning på Frederiksberg.
Forbeholder mig ret til ikke at... osv. osv.
#2 Morbid 21 år siden
Videodrome er den eneste jeg ikke har, og den er jo netop kommet i en fin Criterion udgave, men ellers havde jeg helt sikkert slået til.
#3 filmz-Le Samouraï 21 år siden
DVD-profiler
Den er ikke så stor som mange af de andre herindes samlinger, men den vokser da støt og roligt. :-)
#4 filmz-Kadann 21 år siden
En ganske fin samling du har der. :)
#5 filmz-Le Samouraï 21 år siden
Der mangler en masse af de mere brede titler: LoTR, BttF, Indiana Jones osv. osv. - jeg er ikke så god til at få købt den slags, fordi jeg altid falder over et eller andet, som jeg ikke har set før, i stedet for.
#6 Morbid 21 år siden
Ganske simpelt den bedste samling jeg har set herinde indtil videre, ingen tvivl om det. Håber selv, at jeg får råd til en så massiv samling af Criterion udgivelser en dag.
Enorm respekt herfra!
#7 HelmerJ 21 år siden
#8 filmz-Le Samouraï 21 år siden
For en flad 50'er, så er den danske et fint køb, hvis man bare lige vil se, hvad al balladen handler om og ikke har lyst til at slippe de ca. 230kr, som Criterion-udgaven løber op i.
Her er et link til dvd'en fra Criterion.