Grunden til at jeg bestiller den nu, er mest fordi at min 3910 ikke spiller alle CD'er jeg propper i den, men også fordi at det vil være interessant at se hvor stor billedkvalitetsforskellen er, i forhold til 3910 på en 720p projektor som Z4. Jeg har svært ved at forestille mig at det kan blive meget bedre end 3910 er nu, så jeg er meget spændt. :) Om ikke andet får jeg da ihvertfald bedre lyd og en CD-afspiller der rent faktisk afspiller det jeg smider i den. *sender dræberøjne mod min 3910*
Kender overvejelserne. Jeg tror dog at billedmæssigt, vil der ikke være så meget at se på min Z4'er i 720p (et skud i tågen altså). Ved, at den på længere sigt med en HD projektor vil være meget vildere, men da det jo ser ud til at tage sin tid, så bør jeg måske vente. Min 3910'er spiller jo fint lyd skiverne :) Men glæder mig til at høre om din oplevelse med 720p!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg skal nok skrive lidt om hvordan billedkvaliteten er, når jeg får min 3930. Jeg bruger min A11XV som HDMI-switcher, så jeg har mulighed for at sammenligne 3910 og 3930 direkte mod hinanden. Det glæder jeg mig gevaldigt til! :)
#31 filmz-Bruce 18 år siden
Og du er altid velkommen til en uformel demo også hvis du er SACD eller DVD-Audio interesseret.
#32 pulse83 18 år siden
Fra det tyske hi-fi magasin Audiovision (På tysk)
Oversat til engelsk via Google
Jeg bestilte allerede min for flere uger siden, men desværre får HifiKlubben den først hjem omkring 1. december. Nøj, hvor jeg glæder mig! :)
#33 filmz-Bruce 18 år siden
#34 pulse83 18 år siden
#35 filmz-Bruce 18 år siden
#36 pulse83 18 år siden