Denon 1908 receiver m. et HDMI-kabel og to optiske kabler. Dali Ikon Vokal 1 centerhøjttaler Dali Concept 1 højttalersæt m. ca. 20 meter kabel Dali Basis 100 subwoofer m. kabel
Jeg har været ganske tilfreds med udstyret, men må erkende at surround ganske enkelt fylder for meget i mit hjem, så jeg går tilbage til stereo.
Denon-receiveren er glimrende til brug sammen med f.eks. en PS3, som skrevet i annoncen, da den har HDMI-indgang/udgang/switching, så man blot sætter sin PS3 til at dekode f.eks. DTS-HD MA og sende det til receiveren som PCM, så får man fuld lyd-valuta for pengene.
Alt er købt i starten af året og jeg har naturligvis kvitteringer på det hele.
#1 Øv, det var da surt. Men en god front, stereo, også i film er nu stadig det vigtigste. Har du nogen planer for et, formoder jeg, fremtidigt stereokøb?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg holder stadig fast i mine Dali Ikon 6, som jeg er meget glad for og overvejer hvilke muligheder der er for en god stereoreceiver/forstærker, men det er ikke helt nemt at gennemskue. :)
Så er Denon DRA 700'eren ihvertfald et nærliggende køb. Faktisk er det svært at finde denne til en pris væsentligt under Hifiklubbens.
Du burde også tjekke det svenske mærke XTZ ud, hvis højttalere og receivers/forstærkere får flotte ord på vejen, til en langt billigere penge end de lyder. Med den svenske krone er deres produkter nu meget billige. Bl.a XTZ Class A-100.
Jep, det er også en af kandidaterne jeg har kig på, sammen med NAD C325BEE, men jeg kan ikke helt gennemskue om NAD-frækkerten har muskler nok til mine højttalere.
#8 Ja der skrives meget godt om den. www.minhembio.com er en fantastisk side faktisk, til at finde priser og til at få gode ideer på deres forum. XTZ ligner en rigtig audiofil ting, men til en betalbar penge :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1 filmz-Kadann 16 år siden
For lige at ridse op hvad jeg sælger på QXL:
Denon 1908 receiver m. et HDMI-kabel og to optiske kabler.
Dali Ikon Vokal 1 centerhøjttaler
Dali Concept 1 højttalersæt m. ca. 20 meter kabel
Dali Basis 100 subwoofer m. kabel
Jeg har været ganske tilfreds med udstyret, men må erkende at surround ganske enkelt fylder for meget i mit hjem, så jeg går tilbage til stereo.
Denon-receiveren er glimrende til brug sammen med f.eks. en PS3, som skrevet i annoncen, da den har HDMI-indgang/udgang/switching, så man blot sætter sin PS3 til at dekode f.eks. DTS-HD MA og sende det til receiveren som PCM, så får man fuld lyd-valuta for pengene.
Alt er købt i starten af året og jeg har naturligvis kvitteringer på det hele.
#2 filmz-Bruce 16 år siden
#3 filmz-Kadann 16 år siden
Jeg holder stadig fast i mine Dali Ikon 6, som jeg er meget glad for og overvejer hvilke muligheder der er for en god stereoreceiver/forstærker, men det er ikke helt nemt at gennemskue. :)
#4 filmz-Bruce 16 år siden
#5 filmz-Kadann 16 år siden
Jeg tænker i omegnen af 3000-3500 kr., hvilket var hvad jeg gav for min DRA-1000 i sin tid.
#6 filmz-Bruce 16 år siden
Du burde også tjekke det svenske mærke XTZ ud, hvis højttalere og receivers/forstærkere får flotte ord på vejen, til en langt billigere penge end de lyder. Med den svenske krone er deres produkter nu meget billige. Bl.a XTZ Class A-100.
http://www.fyndborsen.se/ScriptServer/tradepoint/B...
#7 filmz-Kadann 16 år siden
#8 filmz-Kadann 16 år siden
XTZ ser faktisk ikke helt tosset ud, det kunne godt være man skulle overveje sådan en sag også. :)
#9 filmz-Bruce 16 år siden
#10 gi-jones 16 år siden