Gravatar

#1 filmz-Munk 20 år siden

Har oprette en tråd om det samme på DAHF, hvor alle oplysninger kan læses..

Tager både imod bud herfra og fra DAHF!

Se dem her
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#2 HeavyClaus 20 år siden

Hvis du kan holde mickey mouse til den første, er jeg meget interesseret :-)
Gravatar

#3 The Insider 20 år siden

For 150 køber jeg Troy ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#4 filt 20 år siden

Er MEGET (MEGET!!!) Interesseret i Pianist og Fantasia. Vil lige vide om Fantasia rent faktisk ér R1, da billedet er af UK-udgaven. Har desværre kun råd til én af dem lige nu. Vil lige se om jeg kan grave lidt mere frem. :(

P.S. Skal nok passe rigtig godt på dem, stol trygt på det. ;)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#5 filmz-Munk 20 år siden

Så vist ikke rigtigt efter da jeg skulle finde et billede frem.. Men min er R1 udgaven, og indeholder (som du nok ved) Fantasia, Fantasia Legacy & Fantasia 2000!

Men du har et par dage endnu til at tænke over det.. :P
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#6 filt 20 år siden

#5, er MEGET interesseret (da det er R1 jeg vil ha'). Kan man egentlig få rabat hvis man køber både Pianist og Fantasia?
Gravatar

#7 filmz-Munk 20 år siden

Ihvertfald på fragten.. Men bliver lige nødt til at vente lidt, da jeg jo har udstedt en budfrist, og derfor nødt til lige at se om der er andre interesserede..

God handelsskik du ved!
- Steve Carell
Gravatar

#8 filt 20 år siden

Okay, men hvis der er andre om buddet, gider du så lige informere mig? Har nemlig drømt om den Fantasia i flere år nu (hvis du kigger i min profil kan du se hvor højt jeg værdsætter den film.).
Gravatar

#9 myggen 20 år siden

Hvis ikke filt-duppen får råd til begge 2, køber jeg meget gerne Fantasia.

Edit: Så lige hvad du forlanger for den, jeg trækker mig ligeså stille og roligt igen.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#10 Slettet Bruger [3814513899] 20 år siden

Høh, sådan en Mickey Mouse har jeg da bare også (i folie) :D

Skriv ny kommentar: