Ahem, men bortset fra det, kunne der måske være en idé i det. Medmindre Kadann tilfældigvis befinder sig inde midt i Kbh. lørdag, hvor jeg alligevel er der, og tør stole på, at han nok skal få sine penge den 1. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Region 1 film: Spartacus 1-disk: 30 kr. Predator 2 1-disk: 30 kr. Coffee and Cigarettes: 30 kr.
Region 2/4 film Bram Stoker's Dracula: 30 kr. (engelsk cover) Hamilton: 30 kr. (svensk cover) Monty Python and the Holy Grail 2-disk SE: 30 kr. (svensk cover) Ghost in the Shell: Stand Alone Complex vol. 1: 40 kr. (engelsk cover)
Ghost in the Shell: Stand Alone Complex vol. 1: 40 kr. (engelsk cover)
Hamilton: 30 kr. (svensk cover)
Monty Python and the Holy Grail 2-disk SE: 30 kr. (svensk cover)
Kan du skrive hvor du bor ^^, er nemlig mest for "personlig-handel"... mange takker... kontakt mig på "[email protected]" <--- Min msn, bare skriv der :D
#11 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
BTW Skal I næste uge skrive om MacGyver - Sæson 1, der netop er udkommet på dvd - rent 80'er trip ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#12 evermind 20 år siden
Ahem, men bortset fra det, kunne der måske være en idé i det. Medmindre Kadann tilfældigvis befinder sig inde midt i Kbh. lørdag, hvor jeg alligevel er der, og tør stole på, at han nok skal få sine penge den 1. :)
#13 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#14 evermind 20 år siden
Jeg ville ønske, jeg kunne sige, at vejen faldt forbi Cinemaxx, men der er heller ikke råd til en biografbillet. :(
#15 filmz-Kadann 20 år siden
Hæh.. Gad vide om den serie stadig holder? Min respekt for R. D. Anderson er vokset, efter jeg er begyndt på SG-1. :)
#12 -
Jeg regner ikke lige med det, men ved ikke rigtigt noget endnu. :)
Men, tilbage til salget.. er der evt. nogen der er fristet af nogle af de andre skiver? :)
#16 filmz-Kadann 20 år siden
Region 1 film:
Spartacus 1-disk: 30 kr.
Predator 2 1-disk: 30 kr.
Coffee and Cigarettes: 30 kr.
Region 2/4 film
Bram Stoker's Dracula: 30 kr. (engelsk cover)
#17 filmz-Kadann 20 år siden
#18 filmz-habitat 20 år siden
Kan du skrive hvor du bor ^^, er nemlig mest for "personlig-handel"... mange takker... kontakt mig på "[email protected]" <--- Min msn, bare skriv der :D
#19 El vez 20 år siden
#20 filmz-habitat 20 år siden