Gravatar

#1 Outbound Sith 20 år siden

Nu er det blevet tid til at rydde op i gemmerne, og se, hvad jeg fandt, som jeg gerne vil af med:

Police Quest (CD-ROM-version) 20 kr
PGA Tour Golf 486 20 kr
Phantasmagoria 20 kr
A4 Networks 20 kr
Spycraft (kassen er ret smadret, men CD-ROM coveret er i fin stand) 20 kr
Det originale Myst (ditto) 20 kr
Microprose Formula One Grand Prix 20 kr
Microsoft Space Simulator 20 kr
Microsoft Golf 20 kr
Microsoft Golf 2.0 20 kr
Cinemania 96 20 kr
World Cup USA 94 20 kr
Landsholdet 96 20 kr
International Sensible Soccer 20 kr
Sensible World of Soccer 96/97 20 kr
FIFA 98 20 kr
FIFA 99 20 kr
FIFA 2000 20 kr
Det originale Quake 20 kr
Rise of the Robots 20 kr
Power Hits - en samling med bl.a. Face Off! og Rampage (foruden Battletech, Ghostbusters II, Die Hard m.m.) 20 kr
Battle of Britain 20 kr
Secret Weapons of the Luftwaffe 20 kr
Soldier of Fortune 20 kr
The Pandora Directive (sequel til "Under A Killing Moon") 20 kr
NBA Live 96 20 kr
Lost Eden 20 kr
Turning Points 20 kr
Networks Q RAC Rally Championship 20 kr
The Dig 20 kr
Force Commander 20 kr

Hele dynen (28 titler) for 350 kr.

Alle priser er excl. porto
(Der er ikke nogen garanti fra min side for, at alle spil kan køre på en nymodens PC)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#2 Slettet Bruger [3009011569] 20 år siden

Jeg solgte forleden mit Phantasmagoria 2 for 250,- plus porto til en gut der savnede det. Han eftersøgte også det første (til samme pris). Han fik dog desværre (for dig) fat i det også. Synes det er lidt vildt, han ville give så meget for noget gammelt software :)

Ja, det hjalp dig ikke meget. Synes bare det var en sjov lille historie....eller noget!
Gravatar

#3 Patriarch 20 år siden

Hvis man kan holde gammel grafik ud og kan lide adventure spil vil jeg bestemt anbefale The Dig - super stemning i det spil. Spielberg ville lave det som film, men producerede istedet spillet (eller skrev det?)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#4 myggen 20 år siden

#3: Spielberg er crediteret for 'original concept' og 'additional story elements'. Endnu mere interessant er, at Orson Scott Card er krediteret for dialogue! Spillet er i øvrigt 'lavet' af Sean Clark, der også stod bag Sam & Max.

Og ja, det er et skidegodt spil.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#5 The Insider 20 år siden

The Dig er en klassiker. Faktisk er jeg, via en fremskaffelse af det sjældne (og majestætiske) soundtrack, adskillige forskellige software, heavyudstyr og min klippererfaring ved at capture footage fra spillet og prøve at skrue det sammen til en 2-timers film. Starter naturligvis med Dreamworks logoet :-) Synes at det er for god en historie til blot at være blevet spillet af et fåtal adventure-gamers.
War. War never changes.
Gravatar

#6 Patriarch 20 år siden

hehe.. ja.. har også selv soundtracket. Betilte det gennem Axel for adskillige år siden
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#7 chronaden 20 år siden

#2 minder mig om jeg vist stadig har phantasmagoria 1 liggende et sted :D
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#8 Outbound Sith 20 år siden

Hmm... Lyder som om jeg ligger inde med en guldgrube her! Men så længe der ikke er nogen, der er hoppet på krogen, så bliver priserne altså på en 20er stykket!
Fox Mulder
Gravatar

#9 *Iceman 20 år siden

Jeg har sendt dig en PM
"Well, I'm gettin' something really special too. And by special I don't mean special like that Kleinaman boy down the street. More special like...
Gravatar

#10 Outbound Sith 20 år siden

The Pandora Directive er solgt...
Fox Mulder

Skriv ny kommentar: