Byd!! De er også til salg på dahf. Jeg kan vente med betaling til D. 1. Jeg kan godt overtales til at bytte hvis det er til Nyheder, Special Ed, eller bare spændende titler. Porto betales af køber, eller man kan afhente det købte i Holstebro.
DK Blu-Ray, Nye i Folie: I Love you Phillip Morris. (Incl. DVD) X-Men Origins: Wolverine (Incl. DVD) Australia (Incl. DVD) Clash Of The Titans. (Den Nye) Kick-Ass. Pearl Harbor. Parterapi (Nikolaj Lie Kaas+Sidse Babett Knudsen) Gladiator (10th Anniversary Edition) 2-Disc Sæt Blue Streak. No Way Back. Armageddon. The Guardian. Wolfman. Paprika. Almost Famous. Good Luck Chuck. Sex & The City The Movie - Extended Cut. Transformers (2-Disc Special Edition) Far Til Fire På Hjemmebane. Watchmen (2-Disc Special Edition) Zombieland. Beverly Hills Chihuahua. Sweeney Todd-The Demon Barber of Fleet Street. Brothers Grimm. JCVD. The Aviator Goodfellas. Der Untergang. First Blood Part II Operation Valkyrie. Starsky & Hutch (DK i Folie) Ben Stiller + Owen Wilson.
DK Blu-Ray, Ikke i Folie: Libanon Remember Me (Robert Pattinson) Veronika beslutter sig for at Dø. Ratatouille Michael Clayton Walk The Line (2-Disc Extended Cut) Burn After Reading Goodfellas. Hell Ride (Bike Sploitation Superbad (2-Disc Extended Unrated Edition) Talladega Nights-The Ballad of Ricky Bobby (Will Ferrell) Duplicity (Julia Roberts+Clive Owen) Iron Man (Den Ultimative 2-Disc Udgave) Apocalypto. Disturbia. Into The Blue. Black Death (Tidl. Udlejet, Ingen Ridser)
Hvor meget skal du have for Watchmen og Iron Man? Og er det den gode eller den dårlige version af Gladiator rent billedmæssigt? Hvis det er den gode hvad skal du så have for den?
Gladiator er den gode, det er den for nyligt udkomne 10th Anniversary Edition :-) Giv et fair bud, lad mig sige med det samme, at det er ikke tyvekoster og jeg skal ikke af med dem for enhver pris ;-) kan jeg ikke få en ok pris ryger de på QXL :-)
Gladiator er den gode, det er den for nyligt udkomne 10th Anniversary Edition :-) Giv et fair bud, lad mig sige med det samme, at det er ikke tyvekoster og jeg skal ikke af med dem for enhver pris ;-) kan jeg ikke få en ok pris ryger de på QXL :-)
De koster alle 100kr/stk som nye herhjemme (hos fx Blockbuster, DVDoo, TP Musik, etc), så du kan få 50kr/stk, dvs. i alt 150kr+porto for de tre film?
Er det automatisk ½ pris af nypris herinde?? så tror jeg de skal på qxl istedet ;-)
Ved ikke om det er automatisk, men jeg har i hvert fald ikke tænkt mig at betale mere for brugte film. :-) Når de kun koster 100kr så går der ikke lang tid før vi ser dem til 70kr og derefter sikkert endnu lavere.
Men du vil vel sikkert også gerne sælge inden nyprisen falder yderligere? :-) Er du stadig interesseret, så send en privat besked.
Nu er det så kun lige Iron Man der ingen folie er på, så brugte er de 2 af dem jo ikke, men kan/vil ikke sælge til den pris, så kan jeg få mere andre steder, beklager.
Alt efter titel og om den er brugt eller er i folie 60-75kr + porto, og det er jo så beregnet på at man tager en 2-6 titler eller flere, tager man en større stak skal jeg nok betale portoen.
En enkelt film kan sendes for 12,50 to for 24kr og så tror jeg næste takst er 38kr, for 3-4 og derover.
#1 amalies-far 13 år siden
De er også til salg på dahf.
Jeg kan vente med betaling til D. 1.
Jeg kan godt overtales til at bytte hvis det er til Nyheder, Special Ed, eller bare spændende titler.
Porto betales af køber, eller man kan afhente det købte i Holstebro.
DK Blu-Ray, Nye i Folie:
I Love you Phillip Morris. (Incl. DVD)
X-Men Origins: Wolverine (Incl. DVD)
Australia (Incl. DVD)
Clash Of The Titans. (Den Nye)
Kick-Ass.
Pearl Harbor.
Parterapi (Nikolaj Lie Kaas+Sidse Babett Knudsen)
Gladiator (10th Anniversary Edition) 2-Disc Sæt
Blue Streak.
No Way Back.
Armageddon.
The Guardian.
Wolfman.
Paprika.
Almost Famous.
Good Luck Chuck.
Sex & The City The Movie - Extended Cut.
Transformers (2-Disc Special Edition)
Far Til Fire På Hjemmebane.
Watchmen (2-Disc Special Edition)
Zombieland.
Beverly Hills Chihuahua.
Sweeney Todd-The Demon Barber of Fleet Street.
Brothers Grimm.
JCVD.
The Aviator
Goodfellas.
Der Untergang.
First Blood Part II
Operation Valkyrie.
Starsky & Hutch (DK i Folie) Ben Stiller + Owen Wilson.
DK Blu-Ray, Ikke i Folie:
Libanon
Remember Me (Robert Pattinson)
Veronika beslutter sig for at Dø.
Ratatouille
Michael Clayton
Walk The Line (2-Disc Extended Cut)
Burn After Reading
Goodfellas.
Hell Ride (Bike Sploitation
Superbad (2-Disc Extended Unrated Edition)
Talladega Nights-The Ballad of Ricky Bobby (Will Ferrell)
Duplicity (Julia Roberts+Clive Owen)
Iron Man (Den Ultimative 2-Disc Udgave)
Apocalypto.
Disturbia.
Into The Blue.
Black Death (Tidl. Udlejet, Ingen Ridser)
#2 McPeter 13 år siden
Og er det den gode eller den dårlige version af Gladiator rent billedmæssigt? Hvis det er den gode hvad skal du så have for den?
#3 amalies-far 13 år siden
Giv et fair bud, lad mig sige med det samme, at det er ikke tyvekoster og jeg skal ikke af med dem for enhver pris ;-) kan jeg ikke få en ok pris ryger de på QXL :-)
#4 MMB 13 år siden
#5 McPeter 13 år siden
De koster alle 100kr/stk som nye herhjemme (hos fx Blockbuster, DVDoo, TP Musik, etc), så du kan få 50kr/stk, dvs. i alt 150kr+porto for de tre film?
#6 amalies-far 13 år siden
#7 McPeter 13 år siden
Ved ikke om det er automatisk, men jeg har i hvert fald ikke tænkt mig at betale mere for brugte film. :-) Når de kun koster 100kr så går der ikke lang tid før vi ser dem til 70kr og derefter sikkert endnu lavere.
Men du vil vel sikkert også gerne sælge inden nyprisen falder yderligere? :-) Er du stadig interesseret, så send en privat besked.
#8 amalies-far 13 år siden
#9 McPeter 13 år siden
#10 amalies-far 13 år siden
En enkelt film kan sendes for 12,50 to for 24kr og så tror jeg næste takst er 38kr, for 3-4 og derover.