Jeg har ryddet op i min samling og bliver nok ved med at gøre det i et stykke tid fremover, så listen opdateres jævnligt: http://www.lxxiv.dk/#post39
Jeg vil foretrækker afhentning i Taastrup eller på Østerbro - skal jeg sende, betaler du selv for porto, samt kuvert. Da jeg ikke har tid til at suse på posthuset hele tiden, sender jeg kun i weekenden og betaling modtages via kontooverførelse.
Med mindre der står andet, er der minimum engelske undertekster/tale på.
Alle blu-ray-film er enten region B eller regionsfri og alt er naturligvis i pæn stand.
For en god ordens skyld, vil jeg nævne at priserne er faste, så med mindre du har planer om at aftage store mængder, er jeg ikke til at forhandle med. :)
Ooh jeg kunne godt være fristet af Big 4 for 40,- kr., men med forsendelse bliver det vel næsten 100 kr.,- ? Ikke at det som sådan er dyrt. Splittelse :S
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Hvorfor nogen vil ønske at sælge deres BD med en aldrende Michael Caine, der tager på hævntogt blandt den kriminelle ungdom i London, går over min forstand ... Bruno, for fanden! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#1 Slettet Bruger [1654327489] 13 år siden
Jeg vil foretrækker afhentning i Taastrup eller på Østerbro - skal jeg sende, betaler du selv for porto, samt kuvert. Da jeg ikke har tid til at suse på posthuset hele tiden, sender jeg kun i weekenden og betaling modtages via kontooverførelse.
Med mindre der står andet, er der minimum engelske undertekster/tale på.
Alle blu-ray-film er enten region B eller regionsfri og alt er naturligvis i pæn stand.
For en god ordens skyld, vil jeg nævne at priserne er faste, så med mindre du har planer om at aftage store mængder, er jeg ikke til at forhandle med. :)
#2 Collateral 13 år siden
#3 Slettet Bruger [1654327489] 13 år siden
Stjernen ved den betyder at den er reserveret til anden side, desværre - jeg finder ud af om køberen er interesseret i dag. :)
#4 Collateral 13 år siden
#5 Slettet Bruger [1654327489] 13 år siden
#6 evermind 13 år siden
#7 Slettet Bruger [1654327489] 13 år siden
Desuden har jeg en ung Michael Caine, der tager endnu mere hævn og med mere stil. ;)
#8 Slettet Bruger [1654327489] 13 år siden
#9 christian034 13 år siden
#10 Slettet Bruger [1654327489] 13 år siden