Andrei Tarkovsky: Andrei Rublev – 50 kr. Andrei Tarkovsky: Ivan's Childhood – 50 kr. Andrei Tarkovsky: Mirror – 50 kr. Andrei Tarkovsky: Nostalghia – 50 kr. Andrei Tarkovsky: Solaris – 50 kr. Andrei Tarkovsky: Stalker – 50 kr. Béla Tarr: Damnation – 35 kr. Béla Tarr: Sátántangó – 75 kr. Béla Tarr: The Man From London – 35 kr. Béla Tarr: Werckmeister Harmonies – 35 kr. Jean Vigo: The Complete Jean Vigo – 75 kr. Krzysztof Kieślowski: Blind Chance – 35 kr. Krzysztof Kieślowski: Camera Buff – 35 kr. Krzysztof Kieślowski: Dekalog (1-5) – 50 kr. Krzysztof Kieślowski: Dekalog (6-10) – 50 kr. Krzysztof Kieślowski: No End – 35 kr. Krzysztof Kieślowski: The Double Life of Veronique – 35 kr. Krzysztof Kieślowski: The Scar – 35 kr. Krzysztof Kieślowski: Three Colours: Blue – 35 kr. Krzysztof Kieślowski: Three Colours: Red – 35 kr. Krzysztof Kieślowski: Three Colours: White – 35 kr. Robert Bresson: Pickpocket – 35 kr. Satyajit Ray: The Apu Trilogy – 150 kr. Satyajit Ray: The Chess Players – 35 kr. Satyajit Ray: The Satyajit Ray Collection (vol. 1) – 75 kr. Satyajit Ray: The Satyajit Ray Collection (vol. 2) – 75 kr. Satyajit Ray: The Satyajit Ray Collection (vol. 3) – 75 kr.
Jeg foretrækker, at man køber for minimum 100 kroner. DVD'erne kan eventuelt afhentes i Aarhus.
Krzysztof Kieślowski: Blind Chance – 35 kr. Krzysztof Kieślowski: Camera Buff – 35 kr. Krzysztof Kieślowski: No End – 35 kr. Krzysztof Kieślowski: The Scar – 35 kr. Satyajit Ray: The Satyajit Ray Collection (vol. 1) – 75 kr. Satyajit Ray: The Satyajit Ray Collection (vol. 2) – 75 kr. Satyajit Ray: The Satyajit Ray Collection (vol. 3) – 75 kr.
Øv, dårlig timing! Med undtagelse af Blind Chance har jeg netop afsat de titler. Men jeg sælger også disse godter, som du meget vel kunne være interesseret i:
Carl Th. Dreyer:
Blade af Satans bog (DFI) - 50 kr. Der var engang (DFI) - 50 kr. Master of the House (BFI) - 35 kr. Michael (MoC) - 75 kr. Præsidenten (DFI) - 50 kr. The Passion of Joan of Arc (Criterion) - 75 kr. Vampyr (MoC) - 75 kr. Vredens dag, Ordet, Getrud og Min metier-boksen (Criterion) - 175 kr. Bemærk, at etuiet har en flænge og coveret til Vredens dag er blevet udskiftet.
Og...
F.W. Murnau: Nosferatu (MoC) - 50 kr. Jean-Pierre Melville: La Silence de la mer (MoC) - 50 kr. Marcel L'Herbier: L'Argent (MoC) - 50 kr.
Andrei Tarkovsky: Ivan's Childhood – 50 kr. Andrei Tarkovsky: Solaris – 50 kr.. Jean Vigo: The Complete Jean Vigo – 75 kr. Krzysztof Kieślowski: Dekalog (1-5) – 50 kr. Krzysztof Kieślowski: Dekalog (6-10) – 50 kr. Krzysztof Kieślowski: The Double Life of Veronique – 35 kr. Krzysztof Kieślowski: Three Colours: Blue – 35 kr. Krzysztof Kieślowski: Three Colours: Red – 35 kr. Krzysztof Kieślowski: Three Colours: White – 35 kr. Robert Bresson: Pickpocket – 35 kr.
#1 Pécuchet 10 år siden
Andrei Tarkovsky: Ivan's Childhood – 50 kr.
Andrei Tarkovsky: Mirror – 50 kr.
Andrei Tarkovsky: Nostalghia – 50 kr.
Andrei Tarkovsky: Solaris – 50 kr.
Andrei Tarkovsky: Stalker – 50 kr.
Béla Tarr: Damnation – 35 kr.
Béla Tarr: Sátántangó – 75 kr.
Béla Tarr: The Man From London – 35 kr.
Béla Tarr: Werckmeister Harmonies – 35 kr.
Jean Vigo: The Complete Jean Vigo – 75 kr.
Krzysztof Kieślowski: Blind Chance – 35 kr.
Krzysztof Kieślowski: Camera Buff – 35 kr.
Krzysztof Kieślowski: Dekalog (1-5) – 50 kr.
Krzysztof Kieślowski: Dekalog (6-10) – 50 kr.
Krzysztof Kieślowski: No End – 35 kr.
Krzysztof Kieślowski: The Double Life of Veronique – 35 kr.
Krzysztof Kieślowski: The Scar – 35 kr.
Krzysztof Kieślowski: Three Colours: Blue – 35 kr.
Krzysztof Kieślowski: Three Colours: Red – 35 kr.
Krzysztof Kieślowski: Three Colours: White – 35 kr.
Robert Bresson: Pickpocket – 35 kr.
Satyajit Ray: The Apu Trilogy – 150 kr.
Satyajit Ray: The Chess Players – 35 kr.
Satyajit Ray: The Satyajit Ray Collection (vol. 1) – 75 kr.
Satyajit Ray: The Satyajit Ray Collection (vol. 2) – 75 kr.
Satyajit Ray: The Satyajit Ray Collection (vol. 3) – 75 kr.
Jeg foretrækker, at man køber for minimum 100 kroner. DVD'erne kan eventuelt afhentes i Aarhus.
#2 Lord Beef Jerky 10 år siden
#3 Muldgraver 10 år siden
Krzysztof Kieślowski: Blind Chance – 35 kr.
Krzysztof Kieślowski: Camera Buff – 35 kr.
Krzysztof Kieślowski: No End – 35 kr.
Krzysztof Kieślowski: The Scar – 35 kr.
Satyajit Ray: The Satyajit Ray Collection (vol. 1) – 75 kr.
Satyajit Ray: The Satyajit Ray Collection (vol. 2) – 75 kr.
Satyajit Ray: The Satyajit Ray Collection (vol. 3) – 75 kr.
Jovist.
#4 Pécuchet 10 år siden
Øv, dårlig timing! Med undtagelse af Blind Chance har jeg netop afsat de titler. Men jeg sælger også disse godter, som du meget vel kunne være interesseret i:
Carl Th. Dreyer:
Blade af Satans bog (DFI) - 50 kr.
Der var engang (DFI) - 50 kr.
Master of the House (BFI) - 35 kr.
Michael (MoC) - 75 kr.
Præsidenten (DFI) - 50 kr.
The Passion of Joan of Arc (Criterion) - 75 kr.
Vampyr (MoC) - 75 kr.
Vredens dag, Ordet, Getrud og Min metier-boksen (Criterion) - 175 kr. Bemærk, at etuiet har en flænge og coveret til Vredens dag er blevet udskiftet.
Og...
F.W. Murnau: Nosferatu (MoC) - 50 kr.
Jean-Pierre Melville: La Silence de la mer (MoC) - 50 kr.
Marcel L'Herbier: L'Argent (MoC) - 50 kr.
#5 Muldgraver 10 år siden
Ak. Men jeg vil gerne stadig bestille Blind Chance og bider så på nogle af de nye titler:
Blade af Satans bog (DFI) - 50 kr.
Der var engang (DFI) - 50 kr.
Master of the House (BFI) - 35 kr.
Michael (MoC) - 75 kr.
Præsidenten (DFI) - 50 kr.
Marcel L'Herbier: L'Argent (MoC) - 50 kr.
#6 Pécuchet 10 år siden
Andrei Tarkovsky: Ivan's Childhood – 50 kr.
Andrei Tarkovsky: Solaris – 50 kr..
Jean Vigo: The Complete Jean Vigo – 75 kr.
Krzysztof Kieślowski: Dekalog (1-5) – 50 kr.
Krzysztof Kieślowski: Dekalog (6-10) – 50 kr.
Krzysztof Kieślowski: The Double Life of Veronique – 35 kr.
Krzysztof Kieślowski: Three Colours: Blue – 35 kr.
Krzysztof Kieślowski: Three Colours: Red – 35 kr.
Krzysztof Kieślowski: Three Colours: White – 35 kr.
Robert Bresson: Pickpocket – 35 kr.
#7 Pécuchet 10 år siden
Satyajit Ray: The Apu Trilogy – 150 kr.
#8 MBAD 10 år siden
#9 Kisbye 10 år siden
Det er nok fordi at han har slettet sin profil.
Lidt et dårligt tidspunkt, når han har gang i salgstråd.
#10 MBAD 10 år siden