Har en masse film jeg skal af med, alle er i perfekt stand, og en enkelt stadig i folie.
Tropic Thunder - Die Hard 4.0 - Omar Marzouk, Krig, Terror og andre sjove ting - Big Daddy - Resident Evil Extinction - Resident Evil - Hot Fuzz - Die Hard - The Hangover - Resident Evil Apocalypse - Indiana Jones and the temple of doom - Die Hard 2: Die Harder - Oceans Eleven - What happens in vegas - The Day After Tomorrow - Indiana Jones og krystalkraniets kongerige - Jackass Number Two - Get Ahead In Business And Life - Den Ægte Vare - Langt fra las Vegas Vol 0 - Jeg erklærer jer nu for Chuck og Larry - Oceans Eleven - Hancock: Extended Cut - The Mask (Masken) - Disturbia - Matrix Reloaded - The Waterboy - Oceans Thirteen - Titan [A.E.] - Juno - Langt fra las vegas: Historien bag serien - Pirates of the Caribbean: Den sorte forbandelse - Pirates of the Caribbean; Død mands kiste - Pirates of the Caribbean: Ved Verdens ende - Exorcist: The Beginning - The Dark Knight - Saw 1 - Saw 2 - Saw 3 - Sprængfarlig Bombe - Charlies Angels: Uden hæmninger - The Simpsons Movie - Coyote Ugly - Madagascar 2 - Blå Mænd - Zombieland - Surrogates - Blekingegadebanden - I folie Yes Man - IronMan - Mythbusters Sæson 1 - Transformers - I special æske, denne æske er en plastic transformer som kan stå op, med DVD'en på ryggen, cirka 15" høj.
Avatar i Steel Box Udgave - Dvs. både DVD og Blu-Ray versionen, set en enkelt gang på Blu-Ray.
Kom med bud på filmene, sælges helst flere af gangen.
Alt kan afhentes i 4700 Næstved. Sender kun hvis der bliver handlet mange film af gangen. Køber betaler porto.
Forbeholder mig retten til ikke at sælge bla bla bla... :)
#1 Dyberg 14 år siden
Tropic Thunder -
Die Hard 4.0 -
Omar Marzouk, Krig, Terror og andre sjove ting -
Big Daddy -
Resident Evil Extinction -
Resident Evil -
Hot Fuzz -
Die Hard -
The Hangover -
Resident Evil Apocalypse -
Indiana Jones and the temple of doom -
Die Hard 2: Die Harder -
Oceans Eleven -
What happens in vegas -
The Day After Tomorrow -
Indiana Jones og krystalkraniets kongerige -
Jackass Number Two -
Get Ahead In Business And Life -
Den Ægte Vare -
Langt fra las Vegas Vol 0 -
Jeg erklærer jer nu for Chuck og Larry -
Oceans Eleven -
Hancock: Extended Cut -
The Mask (Masken) -
Disturbia -
Matrix Reloaded -
The Waterboy -
Oceans Thirteen -
Titan [A.E.] -
Juno -
Langt fra las vegas: Historien bag serien -
Pirates of the Caribbean: Den sorte forbandelse -
Pirates of the Caribbean; Død mands kiste -
Pirates of the Caribbean: Ved Verdens ende -
Exorcist: The Beginning -
The Dark Knight -
Saw 1 -
Saw 2 -
Saw 3 -
Sprængfarlig Bombe -
Charlies Angels: Uden hæmninger -
The Simpsons Movie -
Coyote Ugly -
Madagascar 2 -
Blå Mænd -
Zombieland -
Surrogates -
Blekingegadebanden - I folie
Yes Man -
IronMan -
Mythbusters Sæson 1 -
Transformers - I special æske, denne æske er en plastic transformer som kan stå op, med DVD'en på ryggen, cirka 15" høj.
Avatar i Steel Box Udgave - Dvs. både DVD og Blu-Ray versionen, set en enkelt gang på Blu-Ray.
Kom med bud på filmene, sælges helst flere af gangen.
Alt kan afhentes i 4700 Næstved.
Sender kun hvis der bliver handlet mange film af gangen. Køber betaler porto.
Forbeholder mig retten til ikke at sælge bla bla bla... :)
#2 KEiZ 14 år siden
Resident Evil -
Resident Evil Apocalypse -
Disturbia -
Titan [A.E.] -
Surrogates -
Kunne godt være intresseret i ovenstående
250 kr?? + porto??