Jeg har et par bøger som jeg gerne vil af med. Hvis I vil have dem, send mig en besked. Køber betaler selv porto.
"Vilde Mille & jagten på Isiljas forbandelse" af Camilla Mills, 2007 Nyt Nordisk Forlag "Alfred Hitchcock og De tre Detektiver: Den forkølede drage" af Nick West, 1970 Lademann "Alfred Hitchcock og De tre Detektiver: Den forkølede drage" af Robert Arthur, 1964 Lademann "Danser med ulve" af Michael Blake, 2003 Lademann "Skarpe sving" af Daniel Zimakoff, 2004 Gyldendal "Nissebanden" af Jesper Klein, 2001 DR Multimedie "Marskens Hemmelighed" af Alex Uth, 2007 Phabel "Titania: Djævelens træ" af Shane Brox, 2007 Politikens forlag "Ronan af Rin" af Emily Rodda, 2005 Borgen "Neon Genesis Evangelion: En engel går til angreb" af Yoshiyuki Sadamoto, 2004 Carlsen manga "Neon Genesis Evangelion: Drengen og kniven" af Yoshiyuki Sadamoto, 2004 Carlsen manga "Den skjulte" af Mikkel Elung-Jensen, 1996 Forlaget Modtryk "Ben 10: Jaget" af Jacob Weinreich, 2008 Phabel "Ben 10: Turistfælden" af Jacob Weinreich, 2008 Phabel
ALLE BØGER ER I GOD TILSTAND
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Jeg har et par bøger som jeg gerne vil af med. Hvis I vil have dem, send mig en besked. Køber betaler selv porto.
"Vilde Mille & jagten på Isiljas forbandelse" af Camilla Mills, 2007 Nyt Nordisk Forlag "Alfred Hitchcock og De tre Detektiver: Den forkølede drage" af Nick West, 1970 Lademann "Alfred Hitchcock og De tre Detektiver: Den forkølede drage" af Robert Arthur, 1964 Lademann "Danser med ulve" af Michael Blake, 2003 Lademann "Skarpe sving" af Daniel Zimakoff, 2004 Gyldendal "Nissebanden" af Jesper Klein, 2001 DR Multimedie "Marskens Hemmelighed" af Alex Uth, 2007 Phabel "Titania: Djævelens træ" af Shane Brox, 2007 Politikens forlag "Ronan af Rin" af Emily Rodda, 2005 Borgen "Neon Genesis Evangelion: En engel går til angreb" af Yoshiyuki Sadamoto, 2004 Carlsen manga "Neon Genesis Evangelion: Drengen og kniven" af Yoshiyuki Sadamoto, 2004 Carlsen manga "Den skjulte" af Mikkel Elung-Jensen, 1996 Forlaget Modtryk "Ben 10: Jaget" af Jacob Weinreich, 2008 Phabel "Ben 10: Turistfælden" af Jacob Weinreich, 2008 Phabel
"Vilde Mille & jagten på Isiljas forbandelse" af Camilla Mills, 2007 Nyt Nordisk Forlag "Alfred Hitchcock og De tre Detektiver: Den forkølede drage" af Nick West, 1970 Lademann "Alfred Hitchcock og De tre Detektiver: Den forkølede drage" af Robert Arthur, 1964 Lademann "Danser med ulve" af Michael Blake, 2003 Lademann "Skarpe sving" af Daniel Zimakoff, 2004 Gyldendal "Nissebanden" af Jesper Klein, 2001 DR Multimedie "Marskens Hemmelighed" af Alex Uth, 2007 Phabel "Titania: Djævelens træ" af Shane Brox, 2007 Politikens forlag "Ronan af Rin" af Emily Rodda, 2005 Borgen "Neon Genesis Evangelion: En engel går til angreb" af Yoshiyuki Sadamoto, 2004 Carlsen manga "Neon Genesis Evangelion: Drengen og kniven" af Yoshiyuki Sadamoto, 2004 Carlsen manga "Den skjulte" af Mikkel Elung-Jensen, 1996 Forlaget Modtryk "Ben 10: Jaget" af Jacob Weinreich, 2008 Phabel "Ben 10: Turistfælden" af Jacob Weinreich, 2008 Phabel "Charlie og Chokoladefabrikken" af Ronald Dahl, 1999 Den faktyrlige bogklub*
*Det var før den kom på film, og det er en bog, med små billeder på næsten hver side.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#1 Nicki52 15 år siden
"Vilde Mille & jagten på Isiljas forbandelse" af Camilla Mills, 2007 Nyt Nordisk Forlag
"Alfred Hitchcock og De tre Detektiver: Den forkølede drage" af Nick West, 1970 Lademann
"Alfred Hitchcock og De tre Detektiver: Den forkølede drage" af Robert Arthur, 1964 Lademann
"Danser med ulve" af Michael Blake, 2003 Lademann
"Skarpe sving" af Daniel Zimakoff, 2004 Gyldendal
"Nissebanden" af Jesper Klein, 2001 DR Multimedie
"Marskens Hemmelighed" af Alex Uth, 2007 Phabel
"Titania: Djævelens træ" af Shane Brox, 2007 Politikens forlag
"Ronan af Rin" af Emily Rodda, 2005 Borgen
"Neon Genesis Evangelion: En engel går til angreb" af Yoshiyuki Sadamoto, 2004 Carlsen manga
"Neon Genesis Evangelion: Drengen og kniven" af Yoshiyuki Sadamoto, 2004 Carlsen manga
"Den skjulte" af Mikkel Elung-Jensen, 1996 Forlaget Modtryk
"Ben 10: Jaget" af Jacob Weinreich, 2008 Phabel
"Ben 10: Turistfælden" af Jacob Weinreich, 2008 Phabel
#2 Nicki52 15 år siden
"Vilde Mille & jagten på Isiljas forbandelse" af Camilla Mills, 2007 Nyt Nordisk Forlag
"Alfred Hitchcock og De tre Detektiver: Den forkølede drage" af Nick West, 1970 Lademann
"Alfred Hitchcock og De tre Detektiver: Den forkølede drage" af Robert Arthur, 1964 Lademann
"Danser med ulve" af Michael Blake, 2003 Lademann
"Skarpe sving" af Daniel Zimakoff, 2004 Gyldendal
"Nissebanden" af Jesper Klein, 2001 DR Multimedie
"Marskens Hemmelighed" af Alex Uth, 2007 Phabel
"Titania: Djævelens træ" af Shane Brox, 2007 Politikens forlag
"Ronan af Rin" af Emily Rodda, 2005 Borgen
"Neon Genesis Evangelion: En engel går til angreb" af Yoshiyuki Sadamoto, 2004 Carlsen manga
"Neon Genesis Evangelion: Drengen og kniven" af Yoshiyuki Sadamoto, 2004 Carlsen manga
"Den skjulte" af Mikkel Elung-Jensen, 1996 Forlaget Modtryk
"Ben 10: Jaget" af Jacob Weinreich, 2008 Phabel
"Ben 10: Turistfælden" af Jacob Weinreich, 2008 Phabel
"Charlie og Chokoladefabrikken" af Ronald Dahl, 1999 Den faktyrlige bogklub*
*Det var før den kom på film, og det er en bog, med små billeder på næsten hver side.