🔍
Login
Nyheder
Anmeldelser
Forum
Forum
S: FIFA 14 til Xbox 360 og controller
Gå til bunden
Slettet Bruger
[4026826100]
11 år siden
Hep, jeg ligger inde med et spritnyt FIFA 14 til Xbox 360.
Hvis jeg ikke tager helt fejl, er det næsten lige udkommet og da jeg ikke selv spiller den slags, ville jeg lige høre, om nogen er interesseret.
Det drejer sig om en bundle copy, altså en udgave, der følger med til en konsol og der står derfor "bundle copy" på coveret.
Jeg ligger desuden inde med en spritny trådløs Xbox 360 controller, der har ikke engang været batterier i den, den er kun lige blevet pakket ud.
Jeg vil foretrække at handle i Københavnsområdet, gerne i Taastrup, hvor jeg bor, eller inde i centrum, da jeg arbejder på Østerbro.
Gi' et bud og gerne seriøst, tak. :)
Gå til toppen
E-mail:
*
Adgangskode:
*
Facebook
Glemt Adgangskode?
Opret ny Filmz-Profil
Skriv ny kommentar:
Du skal være logget ind for at kommentere
Send
Fora
Filmmusik
Tv-serier
Nyheder
Artikler
Tagwall
Poll
Køb / Salg / Bytte
Amatørfilm
Gallerier
Anmeldelser
DVD / Blu-ray
Filmz
Teknik
#1 Slettet Bruger [4026826100] 11 år siden
Hvis jeg ikke tager helt fejl, er det næsten lige udkommet og da jeg ikke selv spiller den slags, ville jeg lige høre, om nogen er interesseret.
Det drejer sig om en bundle copy, altså en udgave, der følger med til en konsol og der står derfor "bundle copy" på coveret.
Jeg ligger desuden inde med en spritny trådløs Xbox 360 controller, der har ikke engang været batterier i den, den er kun lige blevet pakket ud.
Jeg vil foretrække at handle i Københavnsområdet, gerne i Taastrup, hvor jeg bor, eller inde i centrum, da jeg arbejder på Østerbro.
Gi' et bud og gerne seriøst, tak. :)