Gravatar

#11 Steffan Rasmussen 10 år siden

Lord Beef Jerky (10) skrev:
Jeg får dig vist ikke til at sige, hvor spillet er fra. Jeg springer fra.


Næh. Jeg synes det er sagen uvedkommende.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#12 MMB 10 år siden

Er det den nordiske udgave med dansk menu? Hvis ja, så byder jeg 400 kr.
Gravatar

#13 Steffan Rasmussen 10 år siden

Foeller (12) skrev:
Er det den nordiske udgave med dansk menu? Hvis ja, så byder jeg 400 kr.


Skal ærligt indrømme, at jeg ikke kan sige det med sikkerhed. Men da den er tiltænkt det danske markede, vil jeg da gå ud fra det.

Under alle omstændigheder er det din, hvis du vil have den.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#14 MMB 10 år siden

Hvis du læser på bagsiden af coveret, er det så med dansk tekst? Sidste år var der både dansk, svensk og norsk på bagsiden.
Gravatar

#15 Steffan Rasmussen 10 år siden

Foeller (14) skrev:
Hvis du læser på bagsiden af coveret, er det så med dansk tekst? Sidste år var der både dansk, svensk og norsk på bagsiden.


Nu er det en steelbook, så bagsiden er "ren" på nær lidt skrift i bunden, som er på engelsk.

Se billede
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#16 MMB 10 år siden

Hmm, hvis det er tiltænkt det danske marked, tager jeg chancen. :) Dog sælger nogle danske butikker (fx CDON og Coolshop) også den britiske udgave. I øvrigt, hvor læser du, at det er Ultimate Edition og ikke den almindelige?
Gravatar

#17 Steffan Rasmussen 10 år siden

Foeller (16) skrev:
Hmm, hvis det er tiltænkt det danske marked, tager jeg chancen. :) Dog sælger nogle danske butikker (fx CDON og Coolshop) også den britiske udgave. I øvrigt, hvor læser du, at det er Ultimate Edition og ikke den almindelige?


EAN koden passer overens
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#18 MMB 10 år siden

Cool! :) Til 400 kroner napper jeg det gerne. Dog kræver det, at du kan sende den med posten, da jeg heldigvis bor langt fra det dystre Jylland. :P
Gravatar

#19 Steffan Rasmussen 10 år siden

Foeller (18) skrev:
Cool! :) Til 400 kroner napper jeg det gerne. Dog kræver det, at du kan sende den med posten, da jeg heldigvis bor langt fra det dystre Jylland. :P


Du har PM.

Jeg er mest tryg ved at sende den som en pakke. OK hvis vi deles om porto (39 kr. uden omdeling)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: