Gravatar

#1 Steffan Rasmussen 10 år siden

Har fået foræret et sådant, men da jeg ikke ejer en PS3 er jeg interesseret i at sælge det, hvis prisen er fair. Ellers ryger det på dba/guloggratis.

Billede

Steffan

EDIT: Det befinder sig i Nørresundby.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2 the_paki_don 10 år siden

300? :)
Gravatar

#3 Lord Beef Jerky 10 år siden

Hvor er det købt henne og har du kvittering?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#4 Steffan Rasmussen 10 år siden

Lord Beef Jerky (3) skrev:
Hvor er det købt henne og har du kvittering?


Som sagt har jeg fået den, så nej det har jeg ikke. Den har i øvrigt først release torsdag.

the_paki_don (2) skrev:
300? :)


Det er for lidt. Men tak for buddet.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5 Lord Beef Jerky 10 år siden

#4 ved du så den er blevet købt henne?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#6 Steffan Rasmussen 10 år siden

Lord Beef Jerky (5) skrev:
#4 ved du så den er blevet købt henne?


Jeg har gjort en tjeneste for et firma der forhandler spillet, og fik derfor spillet som gave.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#7 the_paki_don 10 år siden

Så længe det ikke er en promo, for det er jo ikke tilladt at sælge dem. ;)
Gravatar

#8 Steffan Rasmussen 10 år siden

Mht. pris, så lad os gøre det på denne måde.

Højeste bud over 400 kr. i aften kl. 22-22.30 (afhængig af hvornår jeg tjekker) får spillet. Ellers ryger det på dba/suloggratis.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#9 Steffan Rasmussen 10 år siden

the_paki_don (7) skrev:
Så længe det ikke er en promo, for det er jo ikke tilladt at sælge dem. ;)


Det er ikke en promo. Det er en helt reel udgivelse. EAN er 5030932 111951.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#10 Lord Beef Jerky 10 år siden

Steffan Rasmussen (6) skrev:
Jeg har gjort en tjeneste for et firma der forhandler spillet, og fik derfor spillet som gave.


Jeg får dig vist ikke til at sige, hvor spillet er fra. Jeg springer fra.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: