Gravatar

#1 filmz-propagandapanda 19 år siden

Subjekt sælges. Forlængst OOP, og kun produceret i 2.000 ex

http://www.aznfilms.com/images/fightwind2.jpg

Stadig i original plastikboks til beskyttelse af stof, samt original underskrift på kampdragten!!

Mindste bud 700 kr

Jeg forbeholder mig retten til alt. Jeg lader auktion løbe til 22/12.
Gravatar

#2 dyg 19 år siden

Ooooh, jeg har ikke råd :( Har ellers kigget efter den længe. Håber du finder en værdig aftager.

(Og nu spammer jeg tråden, jeg beklager, bliver bare nødt til at bekendtgøre min jalousi)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 filmz-propagandapanda 19 år siden

Den er godt nok overlækker, men jeg har brug for pengene. Kan dog ikke gå længere ned i pris.

Gav selv langt mere for den i sin tid. :)
Gravatar

#4 filmz-yoshimura 19 år siden

Droooooool ... men jeg tror nu, at jeg nøjes med min koreanske standradudgave. Held og lykke med salget. Og til den eventuelt kommende ejer: Svin!

Just kidding ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#5 filmz-propagandapanda 19 år siden

Virkelig ingen interesserede??? o_O
Gravatar

#6 filmz-ataris 19 år siden

Jeg har kigget på den, men til 700 kr. tror jeg umiddelbart jeg springer over
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#7 filmz-propagandapanda 19 år siden

Det skal siges at det rent faktisk er billigt... Det er en meget unik udgivelse denne her, og den kan ikke engang erhverves på eBay længere, hvorfra jeg i sin tid købte den til en pris der lå noget over det jeg tager for den nu.
Gravatar

#8 filmz-yoshimura 19 år siden

Intereseret? Ja. Solvent? Nej.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#9 filt 19 år siden

Tidspunktet du sælger den på er nok heller ikke helt velvalgt. Folk har nok ikke så mange penge lige inden jul.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#10 filmz-propagandapanda 19 år siden

Hvorfor tror du jeg sælger? :o)

PS: #8 Hvad betyder "solvent"?

Skriv ny kommentar: