Da jeg kan se at det ikke kun er film der bliver solgt, men også computerspil, vil jeg derfor sælge flg.: T-shirt
Den fede gamer t-shirt kan købes for 199,- prisen er inkl. levering. Størrelsen er xl, og farven er sort. Der er tale om Digital Transfer Tryk, hvilket vil sige at kvaliteten er helt i top. Netop derfor er prisen ikke lavere.
#5: det kommer an på hvilken slags nørd man er :) Jeg sværgede også til PC'eren førhen, men nu gider jeg sgu ikke spille på den længere, kun lidt strategi og FPS. Men alle sportspil, bilspil osv - det bliver spillet på xbox eller ps2. Det er også meget mere hyggeligt at sidde et par stykker og så nuppe en fodbold-turnering eller noget - uden at man skal have slæbt en PC'er med.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Plus hvem tager opvasken spillene er bedre på konsol (Tekken) 8-)
Men ja jeg har både en pc, og så købte jeg en gamecube, og har siden fået en ps2 foræret af min fætter.
Og jeg skal hvertfald ha en Wii, og så kommer ps3'en lidt efter selv om den bliver satans dyr, men Assasins Creed, og MGS4 (Hideo Kojima er en gud) har solgt mig ps3'en om man vil.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg skal have en PS3 først, og så måske en Wii alt efter planen. Hvornår kommer Wii? Og hvilke spil skal man holde øje med? Den blev pludselig aktuel, da prisen kom så langt ned.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Rygterne går på October, nogen siger enddag 2. October.
jeg holder øje med to titler: Zelda The Twilight Princess, og Mario Galaxy, det er de to store titler jeg kigger efter til min Wii først, og ellers så er der jo Virtual Console, som lyder ret tiltagende, for en nostalgiker som mig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 filmz-hooked 18 år siden
Den fede gamer t-shirt kan købes for 199,- prisen er inkl. levering.
Størrelsen er xl, og farven er sort.
Der er tale om Digital Transfer Tryk, hvilket vil sige at kvaliteten er helt i top. Netop derfor er prisen ikke lavere.
T-shirten er naturligvis ny og helt ubrugt.
#2 filmz-hooked 18 år siden
#3 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 filmz-hooked 18 år siden
#5 gi-jones 18 år siden
#6 filmz-hooked 18 år siden
#7 filmz-vassago 18 år siden
#8 elwood 18 år siden
8-)
Men ja jeg har både en pc, og så købte jeg en gamecube, og har siden fået en ps2 foræret af min fætter.
Og jeg skal hvertfald ha en Wii, og så kommer ps3'en lidt efter selv om den bliver satans dyr, men Assasins Creed, og MGS4 (Hideo Kojima er en gud) har solgt mig ps3'en om man vil.
#9 DarkLight 18 år siden
Hvornår kommer Wii? Og hvilke spil skal man holde øje med? Den blev pludselig aktuel, da prisen kom så langt ned.
#10 elwood 18 år siden
jeg holder øje med to titler: Zelda The Twilight Princess, og Mario Galaxy, det er de to store titler jeg kigger efter til min Wii først, og ellers så er der jo Virtual Console, som lyder ret tiltagende, for en nostalgiker som mig.