Hej Jeg har en Vol. 2 af Ghost In The Shell Stand Alone Complex vol. 2 som jeg gerne vil sælge. Den indeholder to DVDer (den normale + DTS versionen) samt det originale soundtrack på en CD. Det hele i embalage.
Min pris ide er 140kr. med forsendelse (den er lige købt for 180kr fra DVDsoon)
-----
Ydermere har jeg en Ghost In the Shell 2 for meget også... Det er en pakke der indeholder Ghost In The Shell 2 og Millenium Actress i hver deres amaray. Da de er født sammen vil jeg gerne sælge dem sammen. Pris ide: 70kr med forsendelse
-----
Interesant ?
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
Hvis det er den version af GitS: Innocence der har ordentlige subtitles er jeg interesseret i at aftage den. Har selv gået og led efter nogen at købe selvsamme pakke med, da jeg i forvejen har MA stående på hylden.
#4 Jeg kom til at bestille den to gange dengang DVDsoon's hjemmeside fik et føl på tværds. Jeg kunne ikke se at bestillingen vad godtaget før jeg fik en mail om forsendelse :)
#5 hvilke fejl ? Jeg har kun set GiTS:2 en gang. Hvor kan jeg finde fejlen(e) ?
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
#6 På den oprindelige version var der kun (ja hvad hedder det?) tekster med lydeffekter på og ingen alm. undertekster. Lidt irreterende at sidde og læse "doors closes" og lign.
#1 filmz-WSTE_M 20 år siden
som jeg gerne vil sælge.
Den indeholder to DVDer (den normale + DTS versionen) samt det originale soundtrack på en CD.
Det hele i embalage.
Min pris ide er 140kr. med forsendelse (den er lige købt for 180kr fra DVDsoon)
-----
Ydermere har jeg en Ghost In the Shell 2 for meget også...
Det er en pakke der indeholder Ghost In The Shell 2 og Millenium Actress i hver deres amaray.
Da de er født sammen vil jeg gerne sælge dem sammen.
Pris ide: 70kr med forsendelse
-----
Interesant ?
descend on us all this day, and for evermore.
#2 Skum 20 år siden
#3 filmz-WSTE_M 20 år siden
her et link:
http://www.axelmusic.com/productDetails/6781494274...
Det er denne Ghost:
http://www.axelmusic.com/productDetails/6781491757...
#4 *Iceman 20 år siden
#5 Scherlund 20 år siden
#6 filmz-WSTE_M 20 år siden
#5 hvilke fejl ? Jeg har kun set GiTS:2 en gang. Hvor kan jeg finde fejlen(e) ?
#7 *Iceman 20 år siden
140,- og det er inkl. forsendelse ikké?
#8 Scherlund 20 år siden
#9 filmz-Kadann 20 år siden
Tekster for hørehæmmede?
#10 Scherlund 20 år siden