Gravatar

#1 filmz-propagandapanda 20 år siden

Gør et godt køb her:

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?ListNr=6082136...

Den er udgået fra producenten.
Gravatar

#2 Slettet Bruger [400067125] 20 år siden

Udgået hos producenten betyder altså ikke, at den nødvendigvis ikke kan findes i butikkerne. Normale, ikke nummerede, udgivelser kan da oftest findes lang tid efter man stoppede produktionen. Det pågældende tilfælde vil jeg lade stå hen i det uvisse, for jeg ved det ikke. Jeg ved bare cdwow har en udgave der kommer om få dage:

http://www10.cd-wow.com/detail_results_2.php?produ...

Om det bare er genoptryk eller en ny udgave, ved jeg ikke!
Gravatar

#3 filmz-propagandapanda 20 år siden

Hvorfor lyder det på dig som om jeg har gjort noget galt? Den er udgået for producenten, hvilket betyder den ikke produceres længere, og prøv du bare om du kan finde den i en butik. Jeg udlodder en findeløn hvis du præsterer det. Du lyder nærmest undskyldende overfor dig selv, men tilstå nu bare du nyder at forstyrre folks salgstråde.

Og en anden ting, hvis du ikke er interesseret i at købe, hvorfor så overhovedet poste med den hensigt at forsøge at dreje min salgstråd i en negativ retning?

Der er danske tekster på denne udgave, hvilket der ikke er på den du linker til.
Gravatar

#4 dyg 20 år siden

#3 - Du har været her længe nok til at vide, at der altid smides heads-up information i disse tråde.

Jeg mener nu også at have set den udgave ved tp eller stereo studio for ikke så lang tid siden. Og så er der jo den nye udgave.

Men det er jo stadigvæk billigt for den, så du skal sikkert nok finde en køber.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5 Slettet Bruger [400067125] 20 år siden

Jeg synes også din auktion er helt fin. Jeg pointerede bare, at det er forkert at skrive at den ikke kan findes i butikkerne (det står der i selve auktionene). Mere er der ikke i det :)
Jeg kunne sagtens selv finde på at ville købe den af dig, men gider ikke det auktionssjov der. Jeg foretrækker at få et bestemt pris og så slå til eller lade være :)

Om jeg forstyrrer din salgstråd eller ej, er for mig, så vidt ligegyldigt. Som NayZe også skriver ved du jo hvordan det er herinde, og det synes jeg er fedt. Det er måske ofte lidt irriterende for sælger, men kan til gengæld være brugbart for tyve andre, der interesserede følger med. Du er jo ikke ude på at snyde nogle, men det bør jo ikke være en hemmelighed, hvis der er en ny udgave på trapperne!
Gravatar

#6 filt 20 år siden

Desuden genudgives den meget snart, i "nye" udgaver.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid

Skriv ny kommentar: