Gravatar

#1 filmz-yoshimura 20 år siden

Ville bare lige stikke en finger i jorden og tjekke, om nogen herinde på filmz skulle väre interesserede i dette fantastiske värk:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&...

Min udgave er identisk med den på ebay, men den har naturligvis et andet serienummer. Interesserede er velkomne til at byde (men udgangspunktet på ebay er $450, så det er nok deromkring, prisen skal ligge).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#2 filmz-yoshimura 20 år siden

Og ja, min er også signeret af H.R. Giger himself :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#3 Bohemian 20 år siden

Hvorfor sælge den!
Free in serenity.
Gravatar

#4 filmz-yoshimura 20 år siden

#3 Tjah, det er ikke rigtigt min stil mere. Mine tre Giger-reproduktioner (läkre udgaver fra Morpheus International) står og samler stöv på loftet, og selv om det er sjovt at have et samlerobjekt stående (som kun findes i 666 eksemplarer!), så synes jeg alligevel, den er lidt for mange penge värd til, at der er räson i det.

Det er muligt, at jeg vil fortryde det om 10-20 år, men jeg tror det egentlig ikke. Men prisen skal naturligvis väre den rette ;o)
Gravatar

#5 Bohemian 20 år siden

Ok..hmmm ærgeligt man ikke har mange penge!
Free in serenity.

Skriv ny kommentar: