Sælges: iPod 30GB 5g med spillefunktion (14 spil medfølger). Den har ingen ridser på skærmen, og meget få på forsiden. Bagpå er den også ret pæn, uden de store ridser.
Batteriet kan holde ca. 4 timers film/spille brug og lidt under det dobbelte når der høres musik på den. Har kun opladt batteriet når det har været helt fladt. Altså ingen 'hovsa' opladninger.
Den er omkring 8-9 måneder gammel, men bærer alderen godt! Er ikke blevet brugt ret meget, omkring 15-20 opladninger. Også derfor jeg sælger blandt andet.
Ud over en næsten fejlfri iPod, medfølger der også * Original Apple Video dock med IR * Original Belkin Autocharger, som passer til alle 12Volts stik, og med DC-charger. * Originalt Apple iPod <-> USB kabel (der medfølger altså 2 styks originale kabler) * Læder taske med plads til iPod, kabel og høretelefoner. * Originale iPod in-ear høretelefoner.
Alt dette har en værdi på 700 kr.
Udover ovenstående, medfølger original kasser til iPod og iPod dock.
Jeg bor selv i Køge, men kan levere inden for en radius på 5 km. i Køge, Dalby og Holbæk.
Desuden kan iPod'en plus tilbehør sendes med Post Danmark for købers regning(hvilket er fragt + emballage)
Hvis den skal sendes, skal fragtomkostningerne betales forud!
Prisen for alt dette er kun 1900 kr., hvilket er 800 kr. under nuværende udsalgspris.
Spørgsmål omkring salget, kan stilles her i denne tråd, på mail: daniel.bahn at gmail.com eller på telefon 31 61 70 97
OBS: iPod'en er til salg på andre forums, blandt andet newz.dk, og på dba.dk og gul&gratis.dk. Alle tråde vil dog blive opdateret så vidt det er muligt, ca. ved middagstid.
[ul](fx. Harddisk:100GB 7200rpm SATA Harddisk Hitachi)
[ul](fx. Batteri: 6 + 12 Cell batteri)
Hvis nogen ønsker specifikationerne udspecificeret forsøger jeg at hjælpe så godt jeg kan.
Produktet er i god stand og den er kun brugt ganske lidt.
Om Produktet ved jeg ikke hvor mange cyklusser batteriet har været igennem og hvor meget slitage det har været udsat for eller hvor stor kapaciteten er. Umiddelbart mener jeg dog batteriet fungerer næsten som nyt da computeren er brugt ganske lidt.
(evt. Jeg kender heller ikke de specifikke informationer på bla bla).
Produktet er købt den dato i månedårstal til en pris af xx.xxx,xx Kr.
Med til Produktet følger følgende tilbehør (modelnummer, link, stand).
Der stadig garanti på Produktet og der er i skrivende stund ca. måneder måneder tilbage af denne.
Produktet kosterxx.xxx,xx kr og prisen kan / kan ikke forhandles.
Produktet befinder sig i bynavn, og jeg sender (køber betaler)/sender ikkeProduktet med posten.
Produktet sælges fordi den Specificeret grund, (fx. jeg ikke bruger den mere).
Ud over at jeg forsøger at sælge den her, forsøger jeg også at sælge Produktet på link, link samt link
Man kan se et par billeder af udstyret her. link til billed etc.
Mvh. brugernavn, rigtig navn
(c) MiniatureZeus & ZOPTIKEREN ----------------- Den er lavet ud fra denne skabelon, som jeg har lavet, efter "ide" fra ZOPTIKEREN på newz.dk. :) Den er til fri distrobution! :)
#1 filmz-MiniatureZeus 17 år siden
iPod 30GB 5g med spillefunktion (14 spil medfølger).
Den har ingen ridser på skærmen, og meget få på forsiden.
Bagpå er den også ret pæn, uden de store ridser.
Batteriet kan holde ca. 4 timers film/spille brug og lidt under det dobbelte når der høres musik på den. Har kun opladt batteriet når det har været helt fladt. Altså ingen 'hovsa' opladninger.
Den er omkring 8-9 måneder gammel, men bærer alderen godt!
Er ikke blevet brugt ret meget, omkring 15-20 opladninger.
Også derfor jeg sælger blandt andet.
Ud over en næsten fejlfri iPod, medfølger der også
* Original Apple Video dock med IR
* Original Belkin Autocharger, som passer til alle 12Volts stik, og med DC-charger.
* Originalt Apple iPod <-> USB kabel (der medfølger altså 2 styks originale kabler)
* Læder taske med plads til iPod, kabel og høretelefoner.
* Originale iPod in-ear høretelefoner.
Alt dette har en værdi på 700 kr.
Udover ovenstående, medfølger original kasser til iPod og iPod dock.
Jeg bor selv i Køge, men kan levere inden for en radius på 5 km. i Køge, Dalby og Holbæk.
Desuden kan iPod'en plus tilbehør sendes med Post Danmark for købers regning(hvilket er fragt + emballage)
Hvis den skal sendes, skal fragtomkostningerne betales forud!
Prisen for alt dette er kun 1900 kr., hvilket er 800 kr. under nuværende udsalgspris.
Spørgsmål omkring salget, kan stilles her i denne tråd, på mail: daniel.bahn at gmail.com eller på telefon 31 61 70 97
OBS: iPod'en er til salg på andre forums, blandt andet newz.dk, og på dba.dk og gul&gratis.dk. Alle tråde vil dog blive opdateret så vidt det er muligt, ca. ved middagstid.
#2 filmz-MiniatureZeus 17 år siden
#3 filmz-DocDoom 17 år siden
#4 filmz-MiniatureZeus 17 år siden
#5 filmz-DocDoom 17 år siden
#6 Bates 17 år siden
#7 filmz-MiniatureZeus 17 år siden
-------------------
Hej,
Jeg sælger en Produkt, (fx. Dell Insperion) med modelnummeret xxx, samt diverse tilbehør til denne.
Produktet er overordnet set udstyret med:
[ul](fx. Skærm: 14.1" WXGA skærm med Crystal Clear)
[ul](fx. Netkort: 54Mbit kompatibelt trådløst netkort)
[ul](fx. Brænder: SAMSUNG DVD-RW DL Brænder)
[ul](fx. Tastatur: Dansk layout, hvidt)
[ul](fx. Grafikkort:NVIDIA Geforce Go 7600 med 512MB RAM)
[ul](fx. Processor: 2,16 GHz Intel Core2 Duo T7400)
[ul](fx. RAM: 2048MB (2x1024) DDR2 800/PC6400 SODIMM RAM)
[ul](fx. Harddisk:100GB 7200rpm SATA Harddisk Hitachi)
[ul](fx. Batteri: 6 + 12 Cell batteri)
Hvis nogen ønsker specifikationerne udspecificeret forsøger jeg at hjælpe så godt jeg kan.
Produktet er i god stand og den er kun brugt ganske lidt.
Om Produktet ved jeg ikke hvor mange cyklusser batteriet har været igennem og hvor meget slitage det har været udsat for eller hvor stor kapaciteten er. Umiddelbart mener jeg dog batteriet fungerer næsten som nyt da computeren er brugt ganske lidt.
(evt. Jeg kender heller ikke de specifikke informationer på bla bla).
Produktet er købt den dato i måned årstal til en pris af xx.xxx,xx Kr.
Med til Produktet følger følgende tilbehør (modelnummer, link, stand).
Der stadig garanti på Produktet og der er i skrivende stund ca. måneder måneder tilbage af denne.
Produktet koster xx.xxx,xx kr og prisen kan / kan ikke forhandles.
Produktet befinder sig i bynavn, og jeg sender (køber betaler)/sender ikke Produktet med posten.
Produktet sælges fordi den Specificeret grund, (fx. jeg ikke bruger den mere).
Ud over at jeg forsøger at sælge den her, forsøger jeg også at sælge Produktet på link, link samt link
Jeg kan kontaktes pr. im.: [email protected], pr. e-mail [email protected] eller her i tråden for bud eller kommentarer.
Man kan se et par billeder af udstyret her.
link til billed etc.
Mvh.
brugernavn, rigtig navn
(c) MiniatureZeus & ZOPTIKEREN
-----------------
Den er lavet ud fra denne skabelon, som jeg har lavet, efter "ide" fra ZOPTIKEREN på newz.dk. :)
Den er til fri distrobution! :)
#8 filmz-MiniatureZeus 17 år siden
#9 Bony 17 år siden
#10 Bony 17 år siden
EDIT: Eller ihvertfald dele af den. :)