Min far har endelig fået nosset sig sammen til at købe noget surround, så nu skal det gamle anlæg væk!
Der er tale om et JVC modul Hi-Fi bestående af følgende: • Radio (delvist defekt, se længere nede) • Kassette afspiller / Båndoptager • CD-afspiller • Forstærker • LP-afspiller • 2 stk. højtalere
Alt fungere upåklageligt, og der har virkelig været passet godt på det, men da alderen er begyndt at trykke lidt på, ser det ud til at lyset i radioen er gået (så displayet ikke virker) yderligere kan der ikke vælges programmer. Repretion vil dog ikke koste mere end 2-300 kr. eller noget.
Han (min far) kan ikke lige huske hvor gammelt det præcist er, men 10-15 år, og nyprisen har været omkring de 20k.
Farven er mat sort.
Hvis det ønskes kan der evt. følge et mindre reol med i lyst eg(?) som passer til.
Det befinder sig i Holbæk, og sendes ikke, men vi kan godt aftale at jeg smider det bag i bilen og kører en lille tur ud til dig. Evt., hvis prisen er rigtig, kan det også afhentes i Køge.
Med hensyn til prisen, så vil en plovmand nok ikke være helt ved siden af. Men højere bud accepteres da også! :)
Til interesseret kan der smides billeder op...
Kontakt mig her i tråden eller pr. mail (salg @ miniaturezeus.dk) Også tilsalg på andre forums.
Ja, havde jeg lige glemt modelfortegnelser og billeder :) men her kommer de: Tuner: FX-311L Forstærker: AX-311 CD-afspiller: XL-V101 Kassettebåndsafspiller/optager: TD-X321 Højtalere: Mordaunt-Short (ukendt model)
Jeg kan desværre ikke lige finde kablet til mit kamera, men her er nogle billeder af samme anlæg: Tuner og forstærker CD -afspiller kasette og højtalere(dem jeg har, er der dog cover på, så messingen ikke kan ses og det øverste hul er dækket pænere..)
#1 filmz-MiniatureZeus 17 år siden
Der er tale om et JVC modul Hi-Fi bestående af følgende:
• Radio (delvist defekt, se længere nede)
• Kassette afspiller / Båndoptager
• CD-afspiller
• Forstærker
• LP-afspiller
• 2 stk. højtalere
Alt fungere upåklageligt, og der har virkelig været passet godt på det, men da alderen er begyndt at trykke lidt på, ser det ud til at lyset i radioen er gået (så displayet ikke virker) yderligere kan der ikke vælges programmer. Repretion vil dog ikke koste mere end 2-300 kr. eller noget.
Han (min far) kan ikke lige huske hvor gammelt det præcist er, men 10-15 år, og nyprisen har været omkring de 20k.
Farven er mat sort.
Hvis det ønskes kan der evt. følge et mindre reol med i lyst eg(?) som passer til.
Det befinder sig i Holbæk, og sendes ikke, men vi kan godt aftale at jeg smider det bag i bilen og kører en lille tur ud til dig.
Evt., hvis prisen er rigtig, kan det også afhentes i Køge.
Med hensyn til prisen, så vil en plovmand nok ikke være helt ved siden af. Men højere bud accepteres da også! :)
Til interesseret kan der smides billeder op...
Kontakt mig her i tråden eller pr. mail (salg @ miniaturezeus.dk)
Også tilsalg på andre forums.
#2 filmz-MiniatureZeus 17 år siden
Tuner:
FX-311L
Forstærker:
AX-311
CD-afspiller:
XL-V101
Kassettebåndsafspiller/optager:
TD-X321
Højtalere:
Mordaunt-Short (ukendt model)
Jeg kan desværre ikke lige finde kablet til mit kamera, men her er nogle billeder af samme anlæg:
Tuner og forstærker
CD -afspiller
kasette
og
højtalere(dem jeg har, er der dog cover på, så messingen ikke kan ses og det øverste hul er dækket pænere..)
Mvh. Daniel