Gravatar

#1 filmz-yoshimura 20 år siden

Min netop overståede Japan-rejse har vist sig at være en dyr fornøjelse, hvorfor jeg nødtvungent vælger at sætte denne limited edition til salg. Bud modtages indtil den 1/10.

Boksen er i perfekt stand, men dog ikke i folie.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#2 filmz-saku 20 år siden

havde du en god tur så?

var du i nikko?
Gravatar

#3 filmz-yoshimura 20 år siden

Jeg havde en superfed tur, men det var ikke ferie, så jeg nåede ikke ret meget sightseeing. De første to en halv uge var jeg i Iwama (ude på landet) som uchi deshi og trænede 6-7 dage om ugen, og så var vi i Tokyo i tre dage på vejen hjem, så det blev kun til bysightseeing, dvs. kejserpaladset, Shinjuku, Seiba, Ginza og den slags.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#4 zombieman 20 år siden

jeg vil give 300 + porto
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#5 filmz-yoshimura 20 år siden

#4 Niksen.
Gravatar

#6 zombieman 20 år siden

okay jeg vil ikke give mere når jeg kan få en spritny fra axel til 489,95
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#7 filmz-NeoDk 20 år siden

350 kr så skal porto oven i
Gravatar

#8 filmz-yoshimura 20 år siden

#7 Beklager, men jeg var ikke klar over, at den igen var til at få hos Axel, så jeg regner ikke med at sælge den, når jeg ikke kan få mere for den.
Gravatar

#9 filmz-NeoDk 20 år siden

hvad skal du have for den ?

Skriv ny kommentar: