Gravatar

#1 filmz-propagandapanda 20 år siden

Jeg sælger Kung-fu Soccer (Shaolin Soccer) i en dansk Region 2 udgave.

http://www.dvdoo.dk/dvdoo/film.asp?Command=11217

Kun set én gang. 70 kr. inkl. porto.

Evt. bytte
Gravatar

#2 filmz-yoshimura 20 år siden

Måske nok en lidt høj pris i betragtning af, at man kan få den koreanske 3-disc Ultimate Edition for $13,50 hos www.dvdfromkorea.com

Men okay, der er selvfølgelig danske subs på din.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#3 filmz-propagandapanda 20 år siden

Ja, og fik den da osse solgt til 70 kr. Mange vil godt betale den ekstra pris for at få DK subs.

Jeg har nemlig osse fået den lækre 3-disc box.
Gravatar

#4 filmz-yoshimura 20 år siden

Me too - den er lækker ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#5 Ikari 20 år siden

#3 og #4 Kom der told på? Overvejer nemlig også at skifte mit eksemplar ud med Ultimate Edition....
Gravatar

#6 filmz-propagandapanda 20 år siden

Nej, ingen told. Den holder sig under grænsen med sine $12,74 (fra Koreandvds.com). :)
Gravatar

#7 filmz-yoshimura 20 år siden

#5 Niksen. Den koster jo kun $13,50 som er under bagatelgrænsen, da dvdfromkorea ikke skriver omkostningerne til forsendelse på pakken. Du kan bestille den med ro i sindet - den kommer op på ca. 115,- med porto, men de skriver som sagt kun de 13,50 som pakkens værdi.
Gravatar

#8 Ikari 20 år siden

Okay, takker.
Jeg må vist hellere få den bestilt så ;)

Skriv ny kommentar: