Jeg sælger dette højttalersystem fra Logitech, da det var et fejlkøb fra min side af, da jeg ikke havde tjekket, hvorvidt jeg havde plads til subwooferen. Jeg har fundet noget andet, som passer ind i rummet, så nu skal jeg af med dette sæt. Jeg købte det selv brugt for 1450,- for 2 dage siden.
Der er to gange 4,5 meter cirka... Jeg havde selv i tankerne at skifte de medfølgende kabler ud med nogle bedre, men det kan man jo gøre, som man har lyst til...
Jeg sælger det nu for 1400,-, så er du interesseret, så giv lyd:)
Original kvittering haves - sættet er købt i december 2008, så der er stadig garanti på det.
Sættet befinder sig i København og skal helst afhentes, da det fylder ret meget og derfor vil koste en del at sende...
Har du fået solgt dit logitech højttalersystem ?? Jeg kan fortælle dig at hvis du endnu ikke har fået det solgt, så er jeg altså meget interesseret i at købe det !! Jeg håber på at høre fra dig så hurtigt som muligt, da jeg ellers står og vil købe et andet højttalersystem over QXL så, og denne auktion lukker om ca 6 timer !! Min email : [email protected] .
#1 Jones 14 år siden
Jeg har fundet noget andet, som passer ind i rummet, så nu skal jeg af med dette sæt. Jeg købte det selv brugt for 1450,- for 2 dage siden.
Sættet og dets specifikationer kan ses her:
http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/h...
Der medfølger disse kabler til to af højttalerne: http://www.elgiganten.dk/product/radio-tv/tilbehor...
Der er to gange 4,5 meter cirka... Jeg havde selv i tankerne at skifte de medfølgende kabler ud med nogle bedre, men det kan man jo gøre, som man har lyst til...
Jeg sælger det nu for 1400,-, så er du interesseret, så giv lyd:)
Original kvittering haves - sættet er købt i december 2008, så der er stadig garanti på det.
Sættet befinder sig i København og skal helst afhentes, da det fylder ret meget og derfor vil koste en del at sende...
Mvh.
Jonas
#2 sunshine9999 14 år siden
Har du fået solgt dit logitech højttalersystem ?? Jeg kan fortælle dig at hvis du endnu ikke har fået det solgt, så er jeg altså meget interesseret i at købe det !! Jeg håber på at høre fra dig så hurtigt som muligt, da jeg ellers står og vil købe et andet højttalersystem over QXL så, og denne auktion lukker om ca 6 timer !! Min email : [email protected] .
Mvh.
Günther