Så ser det ud til at davenport stikker af med filmene.. Hvis ikke andre byder mere inden kl 24:00 i aften..
Jeg vil lige sige at jeg arbejder i københavn -Nørrebro (Mandag - Torsdag) og er ret fleksibel ang. levering i Kbh og omkring slagelse.. I Esbjerg har jeg ikke bil, så der må man selv hente..
Jeg har skrevet til davenport selv og her. men har ikke hørt noget fra ham.. Nu skal han lige have en chance, men hvis ikke jeg hører noget, så må du gerne købe dem..
Hey, Jeg bor udenfor Kolding, og tror jeg har forregnet mig med filmindkøb denne md., så det er bare helt raket hvis frankdrebin vil købe dem i stedet.
Sry mit sene svar, men har en syg datter (halsbetændelse) og det har holdt mig off-line et par dage.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 Sedgwick 14 år siden
Jeg vil lige sige at jeg arbejder i københavn -Nørrebro (Mandag - Torsdag) og er ret fleksibel ang. levering i Kbh og omkring slagelse.. I Esbjerg har jeg ikke bil, så der må man selv hente..
#12 Sedgwick 14 år siden
Skal jeg tage dem med til Esbjerg i morgen? -eller lade dem stå i Slagelse, så vi finder ud af noget efter weekenden?
#13 frankdrebin 14 år siden
#14 Sedgwick 14 år siden
#15 davenport 14 år siden
Sry mit sene svar, men har en syg datter (halsbetændelse) og det har holdt mig off-line et par dage.
#16 Sedgwick 14 år siden
Det var da et par sløje narrefisser at handel med ;)
#17 frankdrebin 14 år siden
Har jeg desværre først opdaget nu :(
#18 Sedgwick 14 år siden
Har lige sendt dig en mail..