Gravatar

#1 Sedgwick 14 år siden

Omslagene er i virkelig god stand på alle filmene, nærmest ingen tegn på at de har været brugt.. Skivene er også perfekte og selvfølgelig uden ridser..

Filmene kan afhentes i Slagelse eller Esbjerg.. Eller sendes (+porto)

HEFTIG RABAT GIVES VED STORT KØB..

150kr/stk

Braveheart
Unforgiven
Forrest Gump
The Crow
Das Boo
Tombstone
Waterworld
Drop Zone
Apollo 13
Jumanji
Speed
The Cable Guy (omsleget op denne, er ikke så pænt som de andre. den er lidt slidt i hjørnerne)

100kr/stk

Outbreak
Dum & Dummere
Stargate
Independence Day
Cliffhanger
Robocap 3
The Thing
Tango & Cash
Free Willy 2
Highlander - The Final Dimension
No Escape
The Guns of Navarone
Force 10 From Navarone
Sister Act 2: Back in the Habit
Robin Hood - Men in Tights
Patrioternes spil
Magten og Æren
Dødens Karteller

rasmus(snapel-a)zeuch.com
eller ring/skriv: 61 40 80 71
Gravatar

#2 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jesus Christ, er laserdiscs stadig så meget værd?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3 filmz-Utyske 14 år siden

Selvom jeg synes at laserdisc var en fantastisk teknologi med en vis nostalgiværdi, har jeg svært ved at se hvorfor man skulle betale 100-150 kr. for film man kan købe i bedre kvalitet på enten dvd eller blu-ray til samme eller mindre pris.

Med mindre du ligger inde med noget der virkelig er sjældent, tvivler jeg stærkt på at nogen vil give så meget for de film.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4 Sedgwick 14 år siden

Hmm... Det er lidt sørgeligt :(
Så må jeg vel justere prisen en god del ned..

Er der overhovedet nogen der er interesseret i sådan noget gammelt stads mere, selvom prisen er lav?
Gravatar

#5 chandler75 14 år siden

Der var en anden på Filmz der i september solgte en laserdisc-afspiller og 20 film - dengang røg hele molevitten for 100 kr.

http://filmz.dk/forum/koeb-salg-bytte/s-marantz-la...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 filmz-Utyske 14 år siden

Eftersom der ikke produceres afspillere mere, da produktionen blev lukket her for et års tid siden, tror jeg ikke interessen er stor længere - der er sikkert LD-fans derude, men som jeg skrev tidligere, skal du sikkert have noget der er sjældent, før de vil give noget for det.

LD er en teknologi med 30 år på bagen, der er blevet overgået af både dvd og BD nu og jeg var selv på vognen et kort stykke tid, fordi det var det eneste ordenlige medie hvor man kunne få Star Wars og Blade Runner i en god kvalitet, men sådan er det jo ikke længere.

I tider hvor dvd-film går for 10-20-30 kr. stk. i brugt tilstand, bliver det svært at slippe af med en bunke film, der primært er mainstreamtitler - men jo, der skal da nok være en fan eller to derude, der vil aftage bunken, men nok ikke for mere end 100-200 kr., kommer du over det, skal du være meget heldig.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#7 Sedgwick 14 år siden

Du har ret. LD er helt til grin i forhold til dvd, når det sammenlignes på den måde.. Det er noget man vil have af andre grunde end pris og fornuft.. Jeg ved egentlig ikke hvilke, her i 2010. Jeg gider det i hvert fald ikke mere.. Men synes det er lidt surt bare at kyle det hele i skraldespanden..

Jeg håber på en smule mere end de 100-200 kr. Men jeg modtager gerne bud.
Gravatar

#8 frankdrebin 14 år siden

Jeg byder 300,- for hele svineriet ;)
Gravatar

#9 Sedgwick 14 år siden

Hvis ikke andre byder mere inden onsdag (10/2), så er det dine.

Jeg har dem også til salg på dba, men der sker ikke så meget..
jeg vil opdatere her, hvis der skulle ske noget..
Gravatar

#10 davenport 14 år siden

Jeg byder så 350 for hele svineriet..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: