Gravatar

#1 filmz-robotjox 16 år siden

Hej Jeg sælger flg. bokse - alle priser er ex porto, og næsten alle bokse er ubrugte:

Køb hele lortet for 1000 kr!

Firefly - The Complete Series (reg. 1) - 150 kr

I, Caludius 5-Disc BBC boks (reg2UK) - 200 kr
Den har til forskel fra den danske discount-boks en hel ekstra disc med special features.

Herzog Kinski Box (Anchor Bay, R2UK) - 150 kr
Den er desværre blevet mishandlet af PostDK og har derfor en flænge i pappen på den ene kant. Pap-coveret er generelt lidt slidt, desværre (se billedet og vurdér selv). Men indholdet fejler intet og er på nær 1 disc ubrugt.

Werner Herzog Box (Anchor Bay, Reg1) - 200 kr
Super boks, hvis jeg selv skal sige det. Post Danmark har igen været lidt hårde, og den ene kant har været "bøjet" lidt, men det er ikke slemt IMHO. Den er splinterny og for dem, der ikke ved det, så er reg.1 udgaven langt den bedste med flere film.

Køb dem sammen for 300 kr

Looney Tunes Golden Collection (reg1) Digipack - 100 kr
Jeg sælger den her svinebilligt, fordi mine børn har set den til døde, og det bærer skiverne nok præg af. DE FEJLER DOG INTET - i hvert fald ikke her, men jeg yder selvfølgelig garanti på det hele.

Looney Tunes Golden Collection 2(reg2UK) Digipack - 150 kr
Denne her er noget mindre brugt - et lille mærke efter postdk på ryggen og noget slid på coverets yderste kant, men ellers fin - se billede

The Errol Morris DVD Collection (reg1) - indeholder 3 af doku-mesteres allerbedste film - 120 kr

Errol Morris' First Person - The Complete Series (reg1) - 150 kr
Så bliver det ikke mere kult

Skriv ny kommentar: