emperors walking cane & clasp 1:1 scale fra master replicas Denne replica har været OOP længe, og det var en af de første star wars props MR lavede, så her er chancen for at eje en!
Stokken skal sættes op på en væg, så man skal være lidt afen "handymand" kommer med COA i Master Replicas kendte hvide brev format, en metal plaque med unikt LE nummer (den er limited til 1500) offiecel prop story... Det hele er pakket ned i en officiel sort master replicas kasse med flamingo og pap som beskytter det hele! Bemærk at denne papkasse er ca. en meter i lang, flere billder kan uppes hvis det ønskes..
Hvis denne replica bliver sogt sætter jeg flere star wars Master replicas til salg! blaster, grenades osv.
#8-9 - nej ellers tak, ville bare se billedet og så ellers informere om at jeg altså ikke kunne se det. Kunne jo være der var andre der heller ikke kan se det...
#1 filmz-WAR 17 år siden
http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic...
emperors walking cane & clasp 1:1 scale fra master replicas
Denne replica har været OOP længe, og det var en af de første star wars props MR lavede, så her er chancen for at eje en!
Stokken skal sættes op på en væg, så man skal være lidt afen "handymand" kommer med COA i Master Replicas kendte hvide brev format, en metal plaque med unikt LE nummer (den er limited til 1500) offiecel prop story...
Det hele er pakket ned i en officiel sort master replicas kasse med flamingo og pap som beskytter det hele!
Bemærk at denne papkasse er ca. en meter i lang, flere billder kan uppes hvis det ønskes..
Hvis denne replica bliver sogt sætter jeg flere star wars Master replicas til salg! blaster, grenades osv.
Prisen: 1500 kr.
#2 filmz-Bruce 17 år siden
#3 McPeter 17 år siden
"< a>< img>< /a>"
på din side
#4 chandler75 17 år siden
#5 filmz-WAR 17 år siden
#2 Nej har desvære ingen death star :)
#6 filmz-WAR 17 år siden
#7 McPeter 17 år siden
Bruger XP-SP2 og IE7
#8 filmz-WAR 17 år siden