Jeg har også adgang til en frankeringsmaskine på mit arbejde.
Hehe, det er nu ikke derfor. Jeg kom for et par måneder siden til at overføre 100 kr til min mobil-konto, og de penge kan jeg ikke få udbetalt igen. Så kan jeg jo ligeså godt lave gode tilbud med gratis forsendelse :)
Det har jeg vel egentlig, men jeg har ikke gratis forsendelse mere...så det vil blive 60 kr dyrere. Til gengæld kan jeg så smide hans TV-film, The Castle, med oven i
Det har jeg vel egentlig, men jeg har ikke gratis forsendelse mere...så det vil blive 60 kr dyrere. Til gengæld kan jeg så smide hans TV-film, The Castle, med oven i
#1 Skeloboy 10 år siden
Sælger to Michael Haneke-samlinger:
Denne
Med Hidden, The Piano Teacher, Time of the Wolf og Code Unknown
Og denne
Med 71 Fragments of a chronology of Chance, Bennys Video og The Seventh Continent.
Begge koster 75 kr
Desuden sælger jeg også Funny Games og Funny Games(US) - sidstnævnte er uden undertekster.
20 kr/stk
Eller det hele for 160 kr.
Og sidst men ikke mindst: jeg betaler forsendelsen!
#2 jessup 10 år siden
#3 Skeloboy 10 år siden
Hehe, det er nu ikke derfor. Jeg kom for et par måneder siden til at overføre 100 kr til min mobil-konto, og de penge kan jeg ikke få udbetalt igen. Så kan jeg jo ligeså godt lave gode tilbud med gratis forsendelse :)
#4 Kisbye 10 år siden
Har dog også dem alle fornær The Piano Teacher.
#5 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
Dét blir sagt!
#6 Thame 10 år siden
#7 Skeloboy 10 år siden
Mvh,
Allan
#8 jessup 10 år siden
Hvad synes du om The Castle?
#9 Skeloboy 10 år siden