1. 25th Hour 2. Analyze That 3. Bronson 4. Burn After Reading 5. Butch Cassidy and the Sundance Kid, spec. edit. 6. Cast Away 7. Chinatown 8. Dark Water (japansk originale) 9. Deer Hunter, spec. edit. 10. Dirty Harry 11. Don Juan 12. Down in the Valley 13. Drengene fra Brasilien 14. Edward Saksehånd 15. Fight Club, spec. edit. 16. Five Easy Pieces 17. Gladiator 18. Gremlins 19. Illusionisten 20. Insomnia 21. Malcolm X 22. Metallica: Some Kind Of Monster 23. Mig og Charly 24. National Treasure 25. Night of the living dead 26. Once Upon A Time In The West, spec. edit. 27. Primal Fear 28. Pusher II 29. Pusher III 30. Ray 31. Red Dragon (2003) 32. Rødt Chok 33. Sidste Spil 34. Spaceballs 35. Spider 36. Terkel I Knibe 37. The Constant Gardener 38. The Hills Have Eyes (1977) 39. The Omen (1976) 40. There Will Be Blood
Alle DVD'er er i fin stand.
Det hele kan erhverves for 1400 kr., svarende til 35 kr./pr. styk.
Jeg takker for jeres gode råd; jeg anede simpelthen ikke hvad der ville være en "fair pris", at tage for dvd'erne, hvorfor jeg startede ud med at 35 kr. af stykket ville være rimeligt. Men efter jeres respons kan jeg godt se, at jeg har været lidt for optimistisk ;)
Jeg synes dog ikke, jeg vil "give" det væk, så den næste pris bliver: 600 kroner for hele bunken.
It's a blu ray world. Tror det bliver ret svært at sælge dine film her på siden (især samlet) da det er nogle ret "almindelige titler", hvis du forstår hvad jeg mener. Jeg ved ikke om jeg har ret, men tror lidt at dvd'er skal være lidt "sjældne" eller "eksotiske" før man vil købe dem brugt af en privat sælger. Sådan har jeg det i hvert fald. Criterions og sådan nogle specielle, limited editions er f.eks. ret efterspurgte. Ikke for at træde på din tråd, men jeg tror din bedste mulighed for at slippe af med din samling, bliver hos Blockbuster eller en lokal brugtfilmforhandler (ja eller hvad fanden man kalder sådan en dude), det er i hvert fald sådan jeg selv har sluppet af med mine skiver. Du får højst sandsynligt ikke en formue for din samling hos BB, men sikkert nok til en fed Blu Ray film eller to.
Bare et venligt råd :) Ellers held og lykke med salget.
It's a blu ray world. Tror det bliver ret svært at sælge dine film her på siden (især samlet) da det er nogle ret "almindelige titler", hvis du forstår hvad jeg mener. Jeg ved ikke om jeg har ret, men tror lidt at dvd'er skal være lidt "sjældne" eller "eksotiske" før man vil købe dem brugt af en privat sælger. Sådan har jeg det i hvert fald. Criterions og sådan nogle specielle, limited editions er f.eks. ret efterspurgte. Ikke for at træde på din tråd, men jeg tror din bedste mulighed for at slippe af med din samling, bliver hos Blockbuster eller en lokal brugtfilmforhandler (ja eller hvad fanden man kalder sådan en dude), det er i hvert fald sådan jeg selv har sluppet af med mine skiver. Du får højst sandsynligt ikke en formue for din samling hos BB, men sikkert nok til en fed Blu Ray film eller to.
Jeg kan sagtens se, hvad du mener, og ja, det er vel meget "almindelige" titler, men jeg vil som sagt gerne af med dem, og se om jeg kunne få en skilling for dem. Da jeg tjekker filmz.dk hver dag, var det oplagt, lige at prøve herinde først :)
#1 Hr. Jensen 13 år siden
Så sælges (langt det meste) af min DVD-samling.
I alfabetisk rækkefølge:
1. 25th Hour
2. Analyze That
3. Bronson
4. Burn After Reading
5. Butch Cassidy and the Sundance Kid, spec. edit.
6. Cast Away
7. Chinatown
8. Dark Water (japansk originale)
9. Deer Hunter, spec. edit.
10. Dirty Harry
11. Don Juan
12. Down in the Valley
13. Drengene fra Brasilien
14. Edward Saksehånd
15. Fight Club, spec. edit.
16. Five Easy Pieces
17. Gladiator
18. Gremlins
19. Illusionisten
20. Insomnia
21. Malcolm X
22. Metallica: Some Kind Of Monster
23. Mig og Charly
24. National Treasure
25. Night of the living dead
26. Once Upon A Time In The West, spec. edit.
27. Primal Fear
28. Pusher II
29. Pusher III
30. Ray
31. Red Dragon (2003)
32. Rødt Chok
33. Sidste Spil
34. Spaceballs
35. Spider
36. Terkel I Knibe
37. The Constant Gardener
38. The Hills Have Eyes (1977)
39. The Omen (1976)
40. There Will Be Blood
Alle DVD'er er i fin stand.
Det hele kan erhverves for 1400 kr., svarende til 35 kr./pr. styk.
#2 MMB 13 år siden
Mit råd til dig må derfor at være, at du sætter prisen ned (halver den, hvis du spørger mig). Held og lykke med salget ellers. :)
#3 Slettet Bruger [1792482353] 13 år siden
Realiterne er, at brugtpriserne nok er nærmere de 10-20 kr. pr. film. og måske endda mindre, hvis du vil sælge det hele i én bunke.
#4 Skeloboy 13 år siden
Hele bunken for 400-500 kr. er mere realistisk...
#5 Hr. Jensen 13 år siden
Jeg synes dog ikke, jeg vil "give" det væk, så den næste pris bliver:
600 kroner for hele bunken.
#6 Hr. Jensen 13 år siden
#7 Hr. Jensen 13 år siden
- Capote
- Den hårde straf
- Flugten fra Alcatraz.
Dvs. i alt 43 styk.
#8 sluppermand 13 år siden
#9 Hr. Jensen 13 år siden
Jeg kan sagtens se, hvad du mener, og ja, det er vel meget "almindelige" titler, men jeg vil som sagt gerne af med dem, og se om jeg kunne få en skilling for dem. Da jeg tjekker filmz.dk hver dag, var det oplagt, lige at prøve herinde først :)