#10 Det er også en rigtig udemærket pris. Dog bliver jeg nødt til at vente til d. 1. september før jeg kan sige ja. Jeg krydser fingrene for at du ikke har solgt det, til den tid :)
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Jeg kunne godt tænke mig hele Alien. Hvis den er dansk tekstet og i region 2, kan vi tale om det. Køber også noget mere til, men ser på hvad jeg køber mere. Men jeg kan først betale i næste uge, hvor jeg får løn.
EDIT: Hvad med Spartacus og The Professional?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Så vil jeg gerne købe Alien og Spartacus, da León helst skal være med danske undertekster, hvis jeg nu skal se den med dårlig engelsk. Hvis det er ikke nok til du vil sende det, kan jeg finde en ting mere.
Så vil jeg gerne købe Alien og Spartacus, da León helst skal være med danske undertekster, hvis jeg nu skal se den med dårlig engelsk. Hvis det er ikke nok til du vil sende det, kan jeg finde en ting mere.
Argh, det er næsten for lidt ad gangen. Jeg ved godt jeg er lidt umulig at have med at gøre, men jeg hader simpelthen at bøvle med så lidt af gangen, skulle pakke de små pakker og ned på posthuset, og hvis der er et sted jeg kan få panic attacks så er det godt nok på posthuset... ved godt det lyder mystisk, men jeg er en meget speciel dreng :D
xtooms (16) skrev:
Hvad skal du ha for x files sæson 6-9 det er nemlig kun dem jeg mangler, hvis du da vil sælge dem på den måde.
Hilsen Jesper
Argh vil helst sælge hele sæsonen samlet :)
Update: Jeg ved godt jeg er krop umulig, men der skal sælges meget af gangen, nu får i snart løn alle sammen, så prøv lige at tjek kontoen for at se om i ikke har nogen tusinde i overskud til at købe mine dvd'er samlet :D
Argh, det er næsten for lidt ad gangen. Jeg ved godt jeg er lidt umulig at have med at gøre, men jeg hader simpelthen at bøvle med så lidt af gangen, skulle pakke de små pakker og ned på posthuset, og hvis der er et sted jeg kan få panic attacks så er det godt nok på posthuset... ved godt det lyder mystisk, men jeg er en meget speciel dreng :D
Hvad med jeg tager Godfather 1,2 og 3 med, men så forlanger jeg en rimelig pris.
Puuuuh, i må undskylde jeg ikke har svaret i laaang tid men mit internet har været nede... for pokker da arrownet altså :D
Men men men, denne tråd er lukket da jeg er nød til at have det hele solgt på en gang. Jeg opretter en ny tråd hvor der skal bydes samlet, men til en super god pris :)
#11 sluppermand 15 år siden
#12 MikkelFK 15 år siden
Okay super, det er jo ikke sikkert der er nogen der byder ind på noget af det :)
#13 Nicki52 15 år siden
EDIT: Hvad med Spartacus og The Professional?
#14 MikkelFK 15 år siden
#15 Nicki52 15 år siden
#16 xtooms 15 år siden
Hilsen Jesper
#17 MikkelFK 15 år siden
Argh vil helst sælge hele sæsonen samlet :)
Update: Jeg ved godt jeg er krop umulig, men der skal sælges meget af gangen, nu får i snart løn alle sammen, så prøv lige at tjek kontoen for at se om i ikke har nogen tusinde i overskud til at købe mine dvd'er samlet :D
#18 Nicki52 15 år siden
Hvad med jeg tager Godfather 1,2 og 3 med, men så forlanger jeg en rimelig pris.
#19 MikkelFK 15 år siden
Men men men, denne tråd er lukket da jeg er nød til at have det hele solgt på en gang. Jeg opretter en ny tråd hvor der skal bydes samlet, men til en super god pris :)