Nå, der gik kludder i mit første indlæg så prøver lige igen.
Jeg har en masse dvd film til salg, de befinder sig i Vejle og vil gerne sælge samlet hvis det kan lade sig gøre. Hvis der skal sælges i for små partier orker jeg ikke :) køber betaler desuden alle former for fragt.
Xfiles Sæson 1 til 9 Star Wars 4 til 6 i matal box Godfather 1 til 3 i restored udgaver 6 metal cover film -> Taxi driver, mean streets, the machinist, king kong,chainsaw massacre og gladiator Stalingrad i lækker 2 disc pap udgave Dune i pap udgave Ringenes herre, igen pap :D Trainspotting definitiv edition Unbreakable i slidt pap cover Terminator (lækkert cover med små billeder i) Saving private ryan (i pap) Leon (i pap) Evil Dead 1-2-3 (anchor bay udgaver, army of darkness er 2 disc) Chainsaw Massacre 25 års udgave Men Behind The sun Pulp Fiction 2 disc Sopranos sæson 1 til 6 part 1 (mangler part 2) Trilogy of the dead Alien Quodrilogy Lost sæson 1 ringenes herre i tyk blå pap reservoir dogs 2 disc The others (region 3, eng subs) Jurassic park superbit trilogy Kill bill 1 og 2
Hver opmærksom på at the others er region 3, kill bill 1 og 2 er piratkopier fra philipinerne, Unbreakable coveret er desværre meget slidt, jurassic park er muuuuligvis en bootleg (den er købt af en bruger herinde for år tilbage, men den ser knaldgodt ud)
Det var vist det, spørg endelig hvis der er noget.
Årh, Evil dead filmene er region 2, men mener faktisk ikke der er danske tekster. Jurassic Park er en All Region, men den er der absolut heller ikk danske tekster på.
Meeeen sælger heller ikke så få dvd'er ad gangen :)
Sopranos er region 2, dansk tekstet (bare så det er på plads) og jeg kan se at hele box sættet kan fås på nettet til omkring 1000kr, så selvom det desværre er noget mindre end jeg har givet i sin tid så kan mine sopranos sæsoner få en start pris på: 500kr :)
Hov for pokker, rettelse rettelse, kan se min Part 1 af Sopranos Sæson 6 er forsvundet?? Det kan jeg ikke lige forstå, men nu er det altså kun Sæson 1-5... Prisen på 500kr sys jeg nu stadig er fair :) der kan evt. smides noget andet oveni for svie og smerte :D
#1 MikkelFK 15 år siden
Jeg har en masse dvd film til salg, de befinder sig i Vejle og vil gerne sælge samlet hvis det kan lade sig gøre. Hvis der skal sælges i for små partier orker jeg ikke :) køber betaler desuden alle former for fragt.
Billeder:
http://img139.imageshack.us/gal.php?g=26082009236....
Det drejer sig om følgende:
Xfiles Sæson 1 til 9
Star Wars 4 til 6 i matal box
Godfather 1 til 3 i restored udgaver
6 metal cover film -> Taxi driver, mean streets, the machinist, king kong,chainsaw massacre og gladiator
Stalingrad i lækker 2 disc pap udgave
Dune i pap udgave
Ringenes herre, igen pap :D
Trainspotting definitiv edition
Unbreakable i slidt pap cover
Terminator (lækkert cover med små billeder i)
Saving private ryan (i pap)
Leon (i pap)
Evil Dead 1-2-3 (anchor bay udgaver, army of darkness er 2 disc)
Chainsaw Massacre 25 års udgave
Men Behind The sun
Pulp Fiction 2 disc
Sopranos sæson 1 til 6 part 1 (mangler part 2)
Trilogy of the dead
Alien Quodrilogy
Lost sæson 1
ringenes herre i tyk blå pap
reservoir dogs 2 disc
The others (region 3, eng subs)
Jurassic park superbit trilogy
Kill bill 1 og 2
Hver opmærksom på at the others er region 3, kill bill 1 og 2 er piratkopier fra philipinerne, Unbreakable coveret er desværre meget slidt, jurassic park er muuuuligvis en bootleg (den er købt af en bruger herinde for år tilbage, men den ser knaldgodt ud)
Det var vist det, spørg endelig hvis der er noget.
Mvh Mikkel
#2 Nicki52 15 år siden
#3 MikkelFK 15 år siden
Meeeen sælger heller ikke så få dvd'er ad gangen :)
#4 MOVIE1000 15 år siden
#5 MikkelFK 15 år siden
Hvad siger du til 800kr ? Det er under 100kr pr. sæson og mener de koster 1500kr hvis du køber dem på nettet. De er sprit nye i mint condition :)
#6 MOVIE1000 15 år siden
#7 MikkelFK 15 år siden
Cool cool :)
#8 sluppermand 15 år siden
#9 MikkelFK 15 år siden
Sopranos er region 2, dansk tekstet (bare så det er på plads) og jeg kan se at hele box sættet kan fås på nettet til omkring 1000kr, så selvom det desværre er noget mindre end jeg har givet i sin tid så kan mine sopranos sæsoner få en start pris på: 500kr :)
#10 MikkelFK 15 år siden