Gravatar

#1 Kyllingebenet 16 år siden

Telefondetaljer:

Mærke og Model: Nokia N95
Alder: ca. 4 mdr. gammel
Antal ejere: 1
Købsted: 3
Farve: Sølv/sort (cover i plum og sand medfølger)
Tilbehør: Lader, manualer, datakabel, 4GB kort, headset, tvstik
Kvittering: Ja
Kvitterings type: Papir
Imei-Nummer på kvittering: Ja
Brandet: Nej
Sim-lås: Nej
Stand: Rigtig god. Slideren virker rigtig godt.
Bemærkninger: Tasterne til afspilleren når du slider den til den modsatte side virker ikke, lortet gik i stykker efter jeg skiftede cover, men det kan laves!
Telefonen sælges, da jeg er blevet forelsket i Nokia N82, som jeg har tænkt mig at anskaffe.

Levering / Betaling:

Telefonen befinder sig i: Grenå (østjylland)
Kan afhentes på min adresse: Ja
Kan Sendes med: Post Danmark, forudbetalt forsikret pakke (60kr)
Køber betaler Porto: Ja

Pris på vare inkl. porto: HBO 2000 kr.
Gravatar

#2 filmz-DocDoom 16 år siden

Kvittering: Ja
Kvitterings type: Papir

LOL

Antal ejere: 1

Ryger eller ikke-ryger?

Slideren virker rigtig godt ... Tasterne til afspilleren når du slider den til den modsatte side virker ikke

Ja, så har du sgu ret i, at slideren virker! LOL

Tasterne til afspilleren ... virker ikke, lortet gik i stykker ... men det kan laves... 2000 kr.

ROFL :-D
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#3 Kyllingebenet 16 år siden

#2 fulgte der en hjerne med da du blev født? :)

Det er klart at jeg skriver at der er kvittering med, da det er et must når man sælger en mobiltelefon, desuden er det klart, at jeg gør opmærksom på at kvitteringen er på et stykke papir, da man også kan få elektroniske-kvitteringer - det siger jo ligesom lidt sig selv, ikke sandt? :)

Desuden, jeg skriver at slideren virker perfekt, men at tasterne i den ene side ikke virker - hvilket er to forskellige ting, det ville et normalt menneske med velfungerende observationsevner kunne skelne fra hinanden, men okay - ikke alle Filmz.dk brugere kan være lige spidse :)

Og ja, tasterne virker ikke, men de kan laves - et sæt nye taster koster 399 kr, hvilket ikke er det vildeste beløb - folk har lov til at komme med et bud på telefonen, da de 2000 kr kun er en vejledende pris :)

men tak for dit svar, det gav mig aftens griner på, så jeg takker oprigtigt :)
Gravatar

#4 filmz-DocDoom 16 år siden

#3: "det gav mig aftens griner"

Så kan jeg kun sige i lige måde :-)

Og du kan vel godt regne ud, at det jeg skrev med slideren var en joke? En 'slider', der kører hen over nogle taster, der ikke virker - as in: de er blevet slidt. At det ikke var sådan, at de var blevet ødelagt, giver jo sig selv (ud over at du jo også skriver at det var ved coverskift) :-)

Mht. prisen: Jeg kan da købe den tlf. til 2.800 kr. helt ny i boks uden abonnement. Når man tænker på, hvor hurtigt brugt elektronik typisk mister værdien, så synes jeg nok, at 2.000 er lidt dyrt, når man oven i købet skal bakse med at få den repareret (selvom det er ægte én-ejers-udstyr ;-D)

Der var ikke noget galt med din annonce, den var bare så grundig, at man skulle tro det var en bilannonce, og det fremkaldte et lille smil eller tre. Jeg overeagerede nok lidt. Håber du får den solgt!
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#5 HonoDelLoce 16 år siden

Jeg vil give Doomy ret i, at prisen nok er lidt høj, i forhold til bøvlet med selv at skulle få den lavet..

Hvis du selv fik den lavet og så satte den til salg til samme pris, ville du nok have mere held, da brugte n95 i øvrigt nemt kan findes til omkring 2000kr uden skavanker... :)

Det var bl.a. en af grundene til at jeg ikke satte min egen til salg, selvom jeg VIRKELIG gerne vil have en af de lækre sorte 8gb :D

Så nu får jeg selv smidt en matsort cover på den og smider et 8gb microsd-kort i :) Så er den ged barberet for omkring 400kr :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6 Kyllingebenet 16 år siden

#5 jeg har selv haft matsort cover på som jeg havde købt på ebay.com, men efter 1 uge, så skalder lakken af, og det er pisse irriterende - var nemlig selv interesseret i 8gb udgaven, men regnede med at et sort cover kunne gøre underværker - men det gjorde det ikke, desværre :/
Gravatar

#7 HonoDelLoce 16 år siden

Hehe - men det her er skam ikke et jeg køber sådan.. :D

Jeg har en buddy, der har en anden buddy, der selv custom-laver covers :) Og han har aldrig haft klager :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: