Gravatar

#11 Tommy Kristensen 15 år siden

#10: Jo, den kan da en del mere end en PS3 - men ikke mere end en PS3 OG en PC :)
Gravatar

#12 filmz-Utyske 15 år siden

#11 -

Lad os blive enige om at den kan noget andet end PS3, hvis vi nu skal gå i detaljer. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#13 Patriarch 15 år siden

Jeg takker meget for jeres svar.Jeg tror nu det er klart for mig :)

Og hvad går man glip af her som de nye modeller har?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#14 filmz-Utyske 15 år siden

Den nye model, C-200, har en større CPU, vistnok stadig passivt kølet og den større CPU er i maskinen fordi den giver mulighed for at montere et BD-drev, standard SATA-drev, som til en computer. Den har samtidig fået et gigabit-netkort, hvor A-110 "kun" har et 100Mbit netkort, men ellers minder deres funktioner utroligt meget om hinanden.

Ulempen ved C-200 er selvfølgelig at den er fysisk større, altså lidt større end en normal dvd-afspiller, men der også stadig mulighed for at montere en harddisk i.

Der er en anden nyere model, men den er ikke i "konkurrence" med de to andre, da den primært er lavet til at slutte til tv i butikker, så man kan se det samme signal på flere skærmen og understøtter vist ikke engang afspilning af materiale i 1080p.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#15 Patriarch 15 år siden

Ok. Netkortet er kun relevant for overførsel til HD og ikke afspiling vel?
Gravatar

#16 filmz-Utyske 15 år siden

#15 -

Jo, hvis man streamer fra en computer eller f.eks. afspiller film fra YouTube eller benytter netradio.

Overførelsen er lidt sløv, når man kopierer data overpå den, fordi CPU'en ikke er vanvittigt kraftig, men det kræver jo bare lidt tålmodighed. Jeg har streamet HD-materiale fra min computer, uden problemer, så blot fordi netkortet er lidt langsomt efter dagens standarder, er det ikke noget der er et problem i forhold til brugen af boksen.
Gravatar

#17 Patriarch 15 år siden

Ok. Også 1080p?
Gravatar

#18 filmz-Utyske 15 år siden

Jep, også 1080p :)

Men altså, med en 1TB disk i, ville det være lidt fjollet at streame det, i stedet for at kopiere det over. Alternativt kan det også afspilles fra en USB-stick. Der er USB-indgang i fronten.
Gravatar

#19 Patriarch 15 år siden

Klart. Det giver selvfølgelig god mening :)
Gravatar

#20 filmz-Utyske 15 år siden

Og.. dimsen er blevet solgt.

Skriv ny kommentar: