jeg sætter nu min PSP (model PSP-1004 k) til salg da jeg ikke følger jeg for brugt den nok i forhold til hvad jeg har givet for den.
Info: Jeg købte den tilbage i november måned 2006, den er ikke blevet brugt så forbandet meget, jeg satte en skærm protector på den da jeg kønte den, så skærmen har hverken ridser eller skrammer. Derm medfølger ligeledes en account med kodeordet fra PSP'en, hvorpå man kan hente gratis demo'er trailers etc.
Firmware 2.82 er hvad der indtil videre er installeret på den, også dette kan opdateres på psp.com
medfølger: 32mb sony memory disc Sony øretelefoner forlænger ledning til øretelefoner, med styreknap til mp3 afspilleren i PSP'en (pause, play, stop, volume) USB kabel oplader Ubrugte pudseklude påsat skærmprotector transportprotector (Dragon Airform Black) Demo disc med trailers til spil, film, musik Instruktionshåndborg på Dansk, svensk, Norsk og Finsk. Unique Network Acces Code (skulle bruges til at aktivere PSP.com account. Garanti bevis (Bonen fra Kvickly hvor jeg købte maskinen) UMD Film: Spiderman 2 (danske undertekster, åbnet men ubrugt) PSP Spil: WWE Smackdown vs. Raw 2007
Kom med et eventuelt bud, husk på at køber betaler porto, men bestiller selv om pakken skal sendes pr. efterkrav, eller om pengene bliver sat ind på min konto +50kr i porto og så sender jeg efterfølgende. alternativ mulighed er afhentning i Kalundborg
#1 filmz-da monstar 17 år siden
Info: Jeg købte den tilbage i november måned 2006, den er ikke blevet brugt så forbandet meget, jeg satte en skærm protector på den da jeg kønte den, så skærmen har hverken ridser eller skrammer. Derm medfølger ligeledes en account med kodeordet fra PSP'en, hvorpå man kan hente gratis demo'er trailers etc.
Firmware 2.82 er hvad der indtil videre er installeret på den, også dette kan opdateres på psp.com
medfølger:
32mb sony memory disc
Sony øretelefoner
forlænger ledning til øretelefoner, med styreknap til mp3 afspilleren i PSP'en (pause, play, stop, volume)
USB kabel
oplader
Ubrugte pudseklude
påsat skærmprotector
transportprotector (Dragon Airform Black)
Demo disc med trailers til spil, film, musik
Instruktionshåndborg på Dansk, svensk, Norsk og Finsk.
Unique Network Acces Code (skulle bruges til at aktivere PSP.com account.
Garanti bevis (Bonen fra Kvickly hvor jeg købte maskinen)
UMD Film: Spiderman 2 (danske undertekster, åbnet men ubrugt)
PSP Spil: WWE Smackdown vs. Raw 2007
Kom med et eventuelt bud, husk på at køber betaler porto, men bestiller selv om pakken skal sendes pr. efterkrav, eller om pengene bliver sat ind på min konto +50kr i porto og så sender jeg efterfølgende. alternativ mulighed er afhentning i Kalundborg
#2 filmz-da monstar 17 år siden