Ja, jeg har nok hørt at deres koncert på Roskilde ikke var den bedste... men sådan er det vel for alle bands. I [url= live optagelse[/url] trykker de den ihvertfald meget godt af, synes jeg. Så jeg havde da håbet på at jeg skulle opleve det samme i KB Hallen. Der er dog desværre kommet noget andet i vejen, så jeg ikke kan tage til koncerten. Mars Volta billetter kan jeg desværre ikke hjælpe dig med. :-)
#1 Corgan 16 år siden
Halløj.
Jeg har 2 stk. Queens of the Stone Age billetter til salg. Koncerten, der ellers er udsolgt, finder sted i KB Hallen d.24/2 kl.20.00.
Billetterne koster 350 kr stk. men jeg sælger dem til den samlede pris af 500 kr.
Skriv inden fredag hvis I skulle være interesseret.
#2 El Capitan 16 år siden
Havde du haft 2 billetter til Mars Volta på Fredag var jeg hoppet på med det samme..!
#3 Corgan 16 år siden
Ja, jeg har nok hørt at deres koncert på Roskilde ikke var den bedste... men sådan er det vel for alle bands. I [url= live optagelse[/url] trykker de den ihvertfald meget godt af, synes jeg. Så jeg havde da håbet på at jeg skulle opleve det samme i KB Hallen.
Der er dog desværre kommet noget andet i vejen, så jeg ikke kan tage til koncerten.
Mars Volta billetter kan jeg desværre ikke hjælpe dig med. :-)
#4 Corgan 16 år siden
Ingen interesserede?
#5 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem