Da jeg nu har fået mig et eksemplar af den danske udgivelse af denne dejlige serie, vil jeg skille mig af med min R3-udgave af Riget. Riget I er på én dvd, mens Riget II er fordelt på to. I kan se udgaverne her:
Kom med et hurtigt bud, ellers ryger den ned til en bytter i den nærmeste Accord.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
100 kr. vil jeg da gerne byde... grunden til at jeg ikke byeder meget mere er at jeg skal have den postet til Australien ;).... er det beloeb noget i retning af hvad du kunne taenke dig? Og er der baade dansk tale og engelske undertekster?
Mange venlige hilsner, Daniel
ps: svar venligst paa min email addresse d.a.n.i.e.l(AT)nexle.dk (uden alle de '.' i mit navn og (AT) betyder @) da jeg ikke ved hvordan dette forum virker..
#2 Den er desværre afsat til anden side - som skrevet står: "Kom med et hurtigt bud, ellers ryger den ned til en bytter i den nærmeste Accord."
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
det er vel fordi det er en 'privat' email [altså ikke en hotmail, yahoo osv.]
det er jo som bekendt nemt at få fyldt sin indbakke med spam mail, der er mange "spam bots" der søger efter aktive email adresser. det er ikke rart at blive tilføjet på en sådan liste.
#1 filmz-yoshimura 20 år siden
http://www.dvd-basen.dk/home.php3?search=kingdom&a...
Kom med et hurtigt bud, ellers ryger den ned til en bytter i den nærmeste Accord.
#2 filmz-daniel_iversen 20 år siden
Mange venlige hilsner,
Daniel
ps: svar venligst paa min email addresse d.a.n.i.e.l(AT)nexle.dk (uden alle de '.' i mit navn og (AT) betyder @) da jeg ikke ved hvordan dette forum virker..
#3 El Capitan 20 år siden
#4 filmz-yoshimura 20 år siden
#5 Patriarch 20 år siden
Fordi gør man det, så kan den findes af søgemaskiner der notere mailen, og kan bruge den som spam
#6 filmz-maban 20 år siden
det er vel fordi det er en 'privat' email [altså ikke en hotmail, yahoo osv.]
det er jo som bekendt nemt at få fyldt sin indbakke med spam mail, der er mange "spam bots" der søger efter aktive email adresser. det er ikke rart at blive tilføjet på en sådan liste.
Edit: #2 =(