Jeg har skimmet dvd-samlingen og sætter nu et stort antal titler til salg. Jeg beklager at de måske står lidt rodet, men der er nævnt hvilke regioner der er tale om ud for hver titel.
Jeg forventer ikke alverden for dem, måske 20-25 kr stykket, og det er da billigt?? Håber der er nogle titler som vækker interesse!
At det er sommer er ikke nogen undskyldning for ikke at se film, vejret er jo elendigt! ;-)
The Twins Effect (2-DISC / DTS) *R3* 9 Songs *R3* Yamato (2-DISC / DTS) *R3* Night of the Living Dead (George Romero) *R2UK* The Grudge (US Version) *R3* Django *R3* Seven (2-DISC) *R2UK* National Lampoon's: Animal House *R2UK* Planet of the Apes (2-DISC S.E) *R2UK m/ dk tekst* Not Another Teen Movie *R2DK* Chicken Little *R3* The Legend of Hell House *R1* Crocodile Dundee *R2UK m/ dk tekst* Crocodile II Dundee *R2UK m/ dk tekst* Eyes Wide Shut *R2UK* Angel Eyes *R2DK* The Hunted *R2/5* Son of the Mask *R3* The Italian Job (2003) *R3* Mimic *R2DK* H.G. Wells: The Time Machine (1960) *R1* Bungee Jumping of Their Own *R3* 25th Hour *R1* 48 Hours *R2UK m/ dk tekst* Ravenous *R1* An American Werewolf in London: 21st Anniversary Special 2-DISC Edition City of God *R3* Coffy *R1* If Only (Limited Edition) *R3* Moon Child *R3* Spy Girl *R3* Lost in Translation (dts) *R3* Ab-normal Beauty *R3* The Hidden *R3* Bug Me Not (DTS) *R3* Golf Balls! *R3* The Blob *R1* The Fog (2005) *R3* Dark Water (DTS) *R3* Full Frontal *R4* Garden State *R2UK m/ dk tekst* Kingpin *R1* Phil Helmuth's Million Dollar Secrets to Bluffing and Tells (Poker) A Bridge Too Far *R3* Monster's Ball *R2DK ex-leje* The Hidden Bla The Hidden Blade (2-DISC / DTS S.E) *R3* Deep Impact *R2DK* The Legend of Zorro *R3* Zaitoichi (2-DISC / DTS) *R3* The Chemical Brothers: Singles 93-03 *Region Free* Boogeyman (DTS) *R3* Mannaja: A Man Called Blade *Region Free* The Longest Yard: Lockdown Edition *R1* Swing Girls (DTS) *R3* Dark City *R1* The Warriors: Ultimate Director's Cut *R2UK* Mission: Impossible 2 *R2DK* Princess-D: Director's Cut *R3* Valiant *R3* Open Your Eyes (Abre Los Ojos) *R2UK* 2009: Lost Memories (Korean Un-Cut Version) *R3* Rosemary's Baby *R2UK m/ dk tekst* Be Cool *R3* The Brother's Grimm (2-DISC / DTS) *R3* Naked Weapon (DTS) *R3*
okay... hvis jeg så kun vil ha nogen hvor der KAN vælges danske undertekster og der kan snakkes engelsk i. Hvad region er det ? (det har jeg sku aldrig lagt mærke til før) Og hvad stand er de forskellige film i ?
#1 filmz-propagandapanda 17 år siden
Jeg forventer ikke alverden for dem, måske 20-25 kr stykket, og det er da billigt?? Håber der er nogle titler som vækker interesse!
At det er sommer er ikke nogen undskyldning for ikke at se film, vejret er jo elendigt! ;-)
The Twins Effect (2-DISC / DTS) *R3*
9 Songs *R3*
Yamato (2-DISC / DTS) *R3*
Night of the Living Dead (George Romero) *R2UK*
The Grudge (US Version) *R3*
Django *R3*
Seven (2-DISC) *R2UK*
National Lampoon's: Animal House *R2UK*
Planet of the Apes (2-DISC S.E) *R2UK m/ dk tekst*
Not Another Teen Movie *R2DK*
Chicken Little *R3*
The Legend of Hell House *R1*
Crocodile Dundee *R2UK m/ dk tekst*
Crocodile II Dundee *R2UK m/ dk tekst*
Eyes Wide Shut *R2UK*
Angel Eyes *R2DK*
The Hunted *R2/5*
Son of the Mask *R3*
The Italian Job (2003) *R3*
Mimic *R2DK*
H.G. Wells: The Time Machine (1960) *R1*
Bungee Jumping of Their Own *R3*
25th Hour *R1*
48 Hours *R2UK m/ dk tekst*
Ravenous *R1*
An American Werewolf in London: 21st Anniversary Special 2-DISC Edition
City of God *R3*
Coffy *R1*
If Only (Limited Edition) *R3*
Moon Child *R3*
Spy Girl *R3*
Lost in Translation (dts) *R3*
Ab-normal Beauty *R3*
The Hidden *R3*
Bug Me Not (DTS) *R3*
Golf Balls! *R3*
The Blob *R1*
The Fog (2005) *R3*
Dark Water (DTS) *R3*
Full Frontal *R4*
Garden State *R2UK m/ dk tekst*
Kingpin *R1*
Phil Helmuth's Million Dollar Secrets to Bluffing and Tells (Poker)
A Bridge Too Far *R3*
Monster's Ball *R2DK ex-leje*
The Hidden Bla
The Hidden Blade (2-DISC / DTS S.E) *R3*
Deep Impact *R2DK*
The Legend of Zorro *R3*
Zaitoichi (2-DISC / DTS) *R3*
The Chemical Brothers: Singles 93-03 *Region Free*
Boogeyman (DTS) *R3*
Mannaja: A Man Called Blade *Region Free*
The Longest Yard: Lockdown Edition *R1*
Swing Girls (DTS) *R3*
Dark City *R1*
The Warriors: Ultimate Director's Cut *R2UK*
Mission: Impossible 2 *R2DK*
Princess-D: Director's Cut *R3*
Valiant *R3*
Open Your Eyes (Abre Los Ojos) *R2UK*
2009: Lost Memories (Korean Un-Cut Version) *R3*
Rosemary's Baby *R2UK m/ dk tekst*
Be Cool *R3*
The Brother's Grimm (2-DISC / DTS) *R3*
Naked Weapon (DTS) *R3*
#2 filmz-propagandapanda 17 år siden
A Knight's Tale *R3*
Bagland *R2DK*
The Birds *R2UK m/ dk tekst*
Casablanca *R1*
Heroic Duo *R3*
Inner Senses (DTS) *R3*
Mullholland Drive (DTS) *R2DK ex-leje*
The Rock (2-DISC) *R2DK*
Darkman *R1*
Motorsavsmassakren (2-DISC) *R2DK*
#3 filmz-div 17 år siden
der er flere titler jeg gode kan lide :D
Hvad er det er det der *r3* osv ?
og hvad stand er de i ?
#4 Yoda 17 år siden
#5 filmz-div 17 år siden
Hvad region er det ? (det har jeg sku aldrig lagt mærke til før)
Og hvad stand er de forskellige film i ?
#6 filmz-Kadann 17 år siden
R2DK = region 2 danmark
#7 filmz-M-K-E 17 år siden
Har du et link?
#8 filmz-msg21 17 år siden