En del her er gengangere fra en tidligere tråd, men har tilføjet nogle stykker, bl.a. de ovennævnte. Gi' et bud:
Adams Æbler R2DK Airplane R2UK (danske tekster) Anchorman: The Legend of Ron Burgundy R2DK The Believer R2DK Brick R2DK (lejedvd) Dog Soldiers R3 (kun koreanske tekster) Don't Look Now/Rødt Chok R2DK Edison: City of Crime R2DK Elizabethtown R2DK Happy End/All the Way to the Top (med Audrey Tautou og Justin Theroux) R2DK The Hitcher 2 disc special edition m. hæfte R2UK (engelske tekster) Hollow Man 2 R2DK King Kong Production Diaries 2-disc Collector's Edition R2/4/5 (engelske HoH tekster, 3t 52min) Melina and Melinda R2DK (lejedvd) Paycheck R2DK Pirates of the Caribbean R2UK (engelske tekster) The Polar Express R2UK (engelske tekster) Racing Stripes R2 (engelske HoH tekster) The Singing Detective R2SV (bl.a. danske tekster) Superman Returns R3 2 disc SE med hæftet 'Superman: The Ultimate Guide to the Man of Steel' (engelske tekster) Ultimate Fight from The Movies R2/4 (engelske HoH tekster) The Watcher R2DK
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg kan se, at din R3 udgave af "Dog Soldiers" har været svær at afsætte ;-) Var det ikke noget med, at du også på et tidspunkt ville forære den bort? :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Jaja, disse minder :) Havde helt glemt jeg havde den, ser ikke lige ud til man kan få en 2-disc herhjemme (tror jeg skal lære at justere mine søgninger, fandt en 3-disc Pirates CE...)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 lagoni 17 år siden
Adams Æbler R2DK
Airplane R2UK (danske tekster)
Anchorman: The Legend of Ron Burgundy R2DK
The Believer R2DK
Brick R2DK (lejedvd)
Dog Soldiers R3 (kun koreanske tekster)
Don't Look Now/Rødt Chok R2DK
Edison: City of Crime R2DK
Elizabethtown R2DK
Happy End/All the Way to the Top (med Audrey Tautou og Justin Theroux) R2DK
The Hitcher 2 disc special edition m. hæfte R2UK (engelske tekster)
Hollow Man 2 R2DK
King Kong Production Diaries 2-disc Collector's Edition R2/4/5 (engelske HoH tekster, 3t 52min)
Melina and Melinda R2DK (lejedvd)
Paycheck R2DK
Pirates of the Caribbean R2UK (engelske tekster)
The Polar Express R2UK (engelske tekster)
Racing Stripes R2 (engelske HoH tekster)
The Singing Detective R2SV (bl.a. danske tekster)
Superman Returns R3 2 disc SE med hæftet 'Superman: The Ultimate Guide to the Man of Steel' (engelske tekster)
Ultimate Fight from The Movies R2/4 (engelske HoH tekster)
The Watcher R2DK
#2 Yoda 17 år siden
Jeg kan se, at din R3 udgave af "Dog Soldiers" har været svær at afsætte ;-) Var det ikke noget med, at du også på et tidspunkt ville forære den bort? :-)
#3 lagoni 17 år siden
#4 Yoda 17 år siden
Skammeligt ;-)
#5 lagoni 17 år siden
Men som sagt, Dog Soldiers gives væk - resten er I meget velkomne til at byde på :)
#6 The Insider 17 år siden
#7 lagoni 17 år siden
#8 lagoni 17 år siden
#9 The Insider 17 år siden
#10 lagoni 17 år siden