Gravatar

#1 Hr. Jensen 10 år siden

Hej alle,

Har haft annoncen oppe før, men fik det ikke solgt, så vi prøver igen: Jeg vandt førstepræmien i "The Expendables 2" konkurrencen her på sitet, sidste år. Har ikke behov for uret, hvorfor jeg sælger dette. Uret er af mærket Jacques Lemans, model E-222, og kan ses her: http://www.nowatime.dk/default.asp?i=1636&in=3...

Som det fremgår, er nyprisen 1.495 kroner. Er du interesseret, så kom med et bud :-)
Gravatar

#2 Åkepool 10 år siden

Der er fejl ved linket, hos mig anyway.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3 Slettet Bruger [2877557898] 10 år siden

Der er bare et punktum efter linket, fjern det, så virker det.
Gravatar

#4 Åkepool 10 år siden

Bruno (3) skrev:
Der er bare et punktum efter linket, fjern det, så virker det.


Tak, men så kommer man til forsiden. Og vælger man der at trykke på linket til "Expendables", så er der en god bunke ure relateret til filmen, så hvilket et det er kan jeg ikke huske fra sidst han satte det til salg.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5 McPeter 10 år siden

Åkepool (4) skrev:
Tak, men så kommer man til forsiden. Og vælger man der at trykke på linket til "Expendables", så er der en god bunke ure relateret til filmen, så hvilket et det er kan jeg ikke huske fra sidst han satte det til salg.


Det er det øverste på side 3 - han skriver i hvert fald E-222 i sin post. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#6 Hr. Jensen 10 år siden

Hej folkens,

Sorry, jeg kan åbenbart ikke engang finde ud at linke ordentligt, men det lader til, I fandt ud af det ;)
Gravatar

#7 Åkepool 10 år siden

McPeter (5) skrev:
han skriver i hvert fald E-222 i sin post. :-)


Nå ja, jeg skulle da også bare lige have mine briller på ;)

Edit: Og nu trykkede jeg lige på linket igen og kom direkte hentil det rigtige ur?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#8 Hr. Jensen 10 år siden

Der er tilsyneladende en venlig sjæl, der har rettet linket. Tak til vedkommende :)
Gravatar

#9 Hr. Jensen 10 år siden

Bump.

Skriv ny kommentar: