Jeg var så heldig at vinde en konkurrence her på sitet og er nu bare desværre i den uheldige situation at filmen ikke længere går i biograferne her i nærheden.
For at gøre det kort sælger jeg nu 2x Forbandelsen, The Grudge 2 fribilletter, der kan bruges i alle landets biografer - Gyldighedsperiode: 30.10-01.12/06 (BILLETTERNE SKAL ALTSÅ BRUGES SENEST FREDAG. SKYND JER!) Hvis i bor et nær en biograf der stadig sender den så pakker jeg billetterne i en kuvert og sender med det SAMME til en pris i nu vil give for sådan 2 billetter.
SKYND JER! og mange tak hvis i vil være så rare at hjælpe mig af med de her billetter :D
#1 =galledalle= 18 år siden
For at gøre det kort sælger jeg nu 2x Forbandelsen, The Grudge 2 fribilletter, der kan bruges i alle landets biografer - Gyldighedsperiode: 30.10-01.12/06 (BILLETTERNE SKAL ALTSÅ BRUGES SENEST FREDAG. SKYND JER!) Hvis i bor et nær en biograf der stadig sender den så pakker jeg billetterne i en kuvert og sender med det SAMME til en pris i nu vil give for sådan 2 billetter.
SKYND JER! og mange tak hvis i vil være så rare at hjælpe mig af med de her billetter :D
-More than just movies
#2 Slettet Bruger [160596043] 18 år siden
#3 =galledalle= 18 år siden
BILLETTERNE ER GRATIS (UDOVER DET DET KOSTER AT SENDE :P)
JEG VIL AF MED DEM!
-More than just movies
#4 dyg 18 år siden
#5 =galledalle= 18 år siden
Sidst fik jeg dem en måned før de kunne bruges...
Af de 4 konkurrencer jeg har vundet her, har det her været den uheldigste præmie :P
-More than just movies