Gravatar

#1 the_paki_don 12 år siden

Hej

Min ven vil gerne sælge sine to sæsoner af True Blood. De har begge danske undertekster.

Sæson 1 er set én gang igennem og sæson 2 er set 2 gange igennem. Der er ikke noget mønster til hans True Blood kiggeri eller seriekiggeri generelt. Altså, så han f.eks. skal se en sæson 7 gange, hvis det er sæson 7.

Nogle interesserede? Skal vi starte buddene ved 100 kr. per sæson? Nypris i Stereo Studio er 199,95 kr. per sæson.
Gravatar

#2 Åkepool 12 år siden

dvd eller BD?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3 the_paki_don 12 år siden

Det er DVD.
Gravatar

#4 Åkepool 12 år siden

Jeg er da interesseret, men også fattig. Nypris hos Play.com er 111,- og 129,- såååååh ;)

Anyways, jeg holder øje med om du/han sænker prisen.
Gravatar

#5 the_paki_don 12 år siden

Gode priser, men så kan man jo få dem med det samme! Og hvad nu hvis der en sjælden gang skulle komme told på? :O

Shop Smart. Shop S-Mart. YOU GOT THAT??
Gravatar

#6 Åkepool 12 år siden

Som sagt, jeg venter og ser om de bliver solgt til den pris. Hvis de ikke gør og bliver sat lidt ned, så er vi også tættere på min lønningsdag, hvor jeg alligevel først har råd. Og så slår jeg til :)

Og Amazon har dem sikkert til samme pris som Play, bare uden toldrisiko ;)
Gravatar

#7 the_paki_don 12 år siden

250 kr. hos Amazon... 8)

såååååh! ;)
Gravatar

#8 Åkepool 12 år siden

Ha ha :)
Gravatar

#9 Nicki52 12 år siden

Når det er brugt og en serie som alle fans har eller ingen gider at have, så det fandme svært at sælge. Lost er også svært at sælge.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#10 the_paki_don 12 år siden

Ja og der er heller ikke meget at spare ift. at købe det nyt. De er bare i rigtig god tilstand og er der nogen, der gerne vil have de to første sæsoner lidt billigere, så har de jo muligheden her.

Skriv ny kommentar: