Min ven vil gerne sælge sine to sæsoner af True Blood. De har begge danske undertekster.
Sæson 1 er set én gang igennem og sæson 2 er set 2 gange igennem. Der er ikke noget mønster til hans True Blood kiggeri eller seriekiggeri generelt. Altså, så han f.eks. skal se en sæson 7 gange, hvis det er sæson 7.
Nogle interesserede? Skal vi starte buddene ved 100 kr. per sæson? Nypris i Stereo Studio er 199,95 kr. per sæson.
Som sagt, jeg venter og ser om de bliver solgt til den pris. Hvis de ikke gør og bliver sat lidt ned, så er vi også tættere på min lønningsdag, hvor jeg alligevel først har råd. Og så slår jeg til :)
Og Amazon har dem sikkert til samme pris som Play, bare uden toldrisiko ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Ja og der er heller ikke meget at spare ift. at købe det nyt. De er bare i rigtig god tilstand og er der nogen, der gerne vil have de to første sæsoner lidt billigere, så har de jo muligheden her.
#1 the_paki_don 12 år siden
Min ven vil gerne sælge sine to sæsoner af True Blood. De har begge danske undertekster.
Sæson 1 er set én gang igennem og sæson 2 er set 2 gange igennem. Der er ikke noget mønster til hans True Blood kiggeri eller seriekiggeri generelt. Altså, så han f.eks. skal se en sæson 7 gange, hvis det er sæson 7.
Nogle interesserede? Skal vi starte buddene ved 100 kr. per sæson? Nypris i Stereo Studio er 199,95 kr. per sæson.
#2 Åkepool 12 år siden
#3 the_paki_don 12 år siden
#4 Åkepool 12 år siden
Anyways, jeg holder øje med om du/han sænker prisen.
#5 the_paki_don 12 år siden
Shop Smart. Shop S-Mart. YOU GOT THAT??
#6 Åkepool 12 år siden
Og Amazon har dem sikkert til samme pris som Play, bare uden toldrisiko ;)
#7 the_paki_don 12 år siden
såååååh! ;)
#8 Åkepool 12 år siden
#9 Nicki52 12 år siden
#10 the_paki_don 12 år siden