Gravatar

#1 cyfer 14 år siden

Jeg kom lige i tanke om at jeg er den glade indehaver af Hundehvalpen Silver på VHS med de fantastiske originale stemmer. Det drejer sig om alle 4 i serien, i mint condition! :)

De befinder sig i København, men kan godt sendes hvis køber betaler porto.

Kom frisk - giv et bud :)
Gravatar

#2 MOVIE1000 14 år siden

:D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 cyfer 14 år siden

Ingen interesserede i dette samler objekt?
Gravatar

#4 evermind 14 år siden

Er der ikke også de originale stemmer på dvd-udgivelsen? Eller hvad er det, der skulle gøre VHS-udgaven særligt interessant?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5 Skeloboy 14 år siden

Jeg har da også en VHS-maskine og 190 film til salg...300 kr, så kan I hente det i Odense...;)...OG i får oven i købet en flyttekasse med...
Gravatar

#6 gi-jones 14 år siden

#5: Uhh, hvad slags? (altså kassen)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7 Scherlund 14 år siden

evermind (4) skrev:
Er der ikke også de originale stemmer på dvd-udgivelsen? Eller hvad er det, der skulle gøre VHS-udgaven særligt interessant?

Der er ikke de originale stemmer på DVD udgivelsen. Dette skyldes at VHS udgaven var klippet i sådan en grad at det nærmest var en helt anden serie. Af grunde jeg ikke kender så var det ikke muligt at få det oprindelig cast til at lægge stemmer til dvd udgivelsen, så et nyt var nød til at blive fundet.
Gravatar

#8 cyfer 14 år siden

#5 - Hvis jeg var dig ville jeg ikke sælge disse film så billigt. Jeg har set priser på alt imellem 150-400kr. for dem pr. bånd. De er et samlerobjekt.. Det er nemlig IKKE de org. danske stemmer på DVD'rne, men i stedet nogle helt andre og lamme nogle :)
Efterspørgslen er desuden en del større end udbudet - de er ikke nemme at få fat på..

Men det er selv. op til dig selv :)
Gravatar

#9 Skeloboy 14 år siden

#8 - men der er jo ingen, der køber VHS-bånd mere? Jeg snakker jo ikkeom Silverfang, men bare random ilm...
Gravatar

#10 cyfer 14 år siden

#9 Sry jeg læste det som om du solgte for 300kr. en bunke VHS hvor der var disse Silver Fang bånd var iblandt.. Og nej du har ret, normalt er der ikke penge i VHS bånd... Men lige disse er der, da de som sagt er et samlerobjekt of sorts :)

Skriv ny kommentar: