Jeg faldt forleden over en af mine yndlingsfilm i en bøger/blade byttekiosk, Waking Life US udgivelse med commentary, trailers mm.
Jeg havde dog lige måneden inden købt Waking Life per import fra UK. Derfor vil jeg gerne vidreformidle denne exeptionelle film til en som mangler.
Den er region2 og der kan påvælges engelske undertexter. (Bemærk: der er ingen bonus features, som i den amerikanske udgivelse, dette er grunden til jeg sælger UK udgivelsen.)
Hvad skal du have for den incl porto? Reg 1 versionen står i US$5.92 + levering, så jeg kan godt på forhånd afsløre, at det er begrænset hvad jeg vil byde!
Pointen var ikke så meget at det ville være super discount at købe den af mig. Pointen var mere at hvis man skal have Waking Life som region2, så skal man have UK udgivelsen. Som jeg sælger. Og så ville man også slippe for at vente 14 dage på sit lort.
Jeg gav selv 100kr igennem videonetto. Jeg forventer nogenlunde samme pris.
#1 filmz-johannesgud 19 år siden
Jeg havde dog lige måneden inden købt Waking Life per import fra UK. Derfor vil jeg gerne vidreformidle denne exeptionelle film til en som mangler.
Den er region2 og der kan påvælges engelske undertexter. (Bemærk: der er ingen bonus features, som i den amerikanske udgivelse, dette er grunden til jeg sælger UK udgivelsen.)
Kom med bud. :)
#2 dyg 19 år siden
[edit] Og der opdagede jeg, at det er selveste jrny, legenden, der vil sælge den :) Undertegnede er god ven med gode gamle Kran.
#3 filmz-johannesgud 19 år siden
Haha.
Har jeg mødt dig? Sjovt du kender mit gamernick, er ellers stoppet for godt over et år siden. :)
#4 dyg 19 år siden
#5 putandtake 19 år siden
#6 filmz-johannesgud 19 år siden
Jeg gav selv 100kr igennem videonetto. Jeg forventer nogenlunde samme pris.
#7 JannikAnd 19 år siden
#8 filmz-johannesgud 19 år siden
#9 JannikAnd 19 år siden